Staff Ansøgning (Mikkel) (2k19)

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn

mmjb

Fornavn

Mikkel Bramm

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com)

https://da.namemc.com/search?q=mmjb

Alder:

15 år men meget moden! :D

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic

Ja jeg kan godt side på TS, da jeg er erfarne med TS og ved hvordan det skal bruges sådan nogenlunde men ellers ved jeg de besale ting som en helper skal kunne på en ts server også har jeg også ejet nogen selv men det er dog noget tid siden men ja har prøvet og eje min egne TS Servere hvor der ik kom så mange men snakkede med mine venner på de TS'ere vi lavet sammen :D

Hvor er du mest aktiv på Minelife

NPrison, og skyblock, opprison (når den kommer op) det er nok de servere jeg kommer til at være meget aktiv på da jeg elsker at spille på NPrison og Skyblock og opprison da det er nogen dejlige servere og jeg ved at Minelife's Udvikler/Developer har styr på hvad de laver på de servere de laver på så ja det er nok de servere jeg mest vil være på som staff :D

Hvilke typer spil spiller du

Jeg spiller en del GTA 5/FiveM men spiller det ik så meget mere da jeg godt vil fokusere på Minelife og bare generelt på minecraft så jeg kan blive bedre og bedre til minecraft og få nogen flere kendskaber til spillet så jeg kan blive en endnu bedre staff end jeg er nu :D (OG nej jeg er ik staff på andre servere

Bruger du aktivt forumet

Ja jeg er begyndt at være meget på forummet for at se hvad der sker på forummet rundt omkring for at se om jeg kan hjælpe dem der sidder på forummet og spørger om hjælp så ja jeg sidder en del på forummet for at holde øje om der igen sidder nogen der har brug for hjælp så er jeg altid klar fordi jeg elsker at hjælpe dem der har brug for hjælp! :D

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen

Jeg kan være aktiv i 5 til 10 timer om ugen eller mindre kommer an på hvad jeg skal lige i løbet af dagen ellers bliver det nok 4-5 timer i hverdagene ellers er det hele dagen i weekenderne :D men vil self være så aktiv som mulig som Hjælper på serveren

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor:

Nej ik af hvad jeg kan huske af mine år/måneder på minelife så nej jeg har ik været bannet på minelife før

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren:

jo at mig og nogen venner har flækket en vagt det var et godt øjeblik men dem der har spillet med mig på det tidspunkt spiller ik på minelife mere dsv... :(

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft

jeg går ik til nogen aktiviteter lige i øjeblikket men i den kommende fremtid skal jeg på et tidspunkt gå til noget :D men ellers ik noget lige nu

Har du før været staff på en Minecraft server

ja jeg har været staff på mange Servere får jeg har været staff på mange Superawesome servere før men ik på sådan nogen rigtigt store servere men altså ja jeg er meget erfarne inde for at være staff på en minecraft server så ja jeg ved ihvertifald hvad jeg laver som staff på en server jeg er ik sådan en der slet ik hvad jeg laver jeg ved hvad jeg laver som staff på en minecraft server som hjælper eller andet staff rank :D

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste

Ja men kan ik helt huske datoen på den men den blev afvist da jeg ik skrev så meget men håber at jeg kan få en chance med den her ansøgning da jeg har brugt noget tid på den og har gjordt mig umage på den :D

Hvorfor skal vi vælge dig som staff

Jamen i skal vælge mig som staff da jeg er meget erfarne også fordi jeg ved hvad jeg laver som hjælper eller andet også er jeg bare generalt god til at holde mit hoved koldt i alle situationer som staff, også er jeg også meget i møde kommende da jeg er en meget åben person som ved hvad han laver og som ik laver noget lort som staff i et staff team :D

Andet vi skal vide

Nej ik rigtigt ik andet end TUSIND TAK fordi i har taget jer tid til at læse min ansøgning det sætter jeg virklig stor pris på og ja så håber jeg at i gider og give mig en chance i staff teamet da jeg har meget at byde på som staff i et staff team da jeg for det

1. er god til at lave mit staff arbejde som hjælper eller andet
2. at jeg ved hvad jeg laver som staff også at jeg er meget i møde kommende
3. at jeg gerne vil dele ud af mine erfaringer som staff i et staff team som dette på minelife :D

Sckaletz

Owner
Staff member
faf
Ikke accepteret!

Beklager, men du er desværre ikke den hjælper, vi står og mangler i øjeblikket. Et råd herfra vil være, at du får noget mere onlinetid på serveren, hvis du planlægger at søge igen.

Status
Not open for further replies.