Skuffede

Status
Det er ikke muligt at sende svar til denne

SirTouchMe_

Nyt Medlem
Hej Sck

Jeg er virkelig skuffet over det arbejde du har lavet på den nye opprison. Den er virkelig kedelig og det virker bare som om det en du bare hurtigt har klappet sammen for at få den op. Der jo ingen ting på den Opprison som de andre, Jeg synes helt ærligt det arveligt at det skal splitte Minelife's Opprison af sådan. Nu har jeg spillet på alle dine opprison's helt fra starten og jeg må sige det her er den dårligeste opprison du har lavet indtil dagens dato.

Det skal ikke være ment ondt eller noget som helst.

Mvh SirTouchMe_

Vikebula

Nyt Medlem
Det med energy gjorde det også en del mere spændende, at man ikke kun skulle skaffe penge men også energy. Kan dog godt se problemet, i hvad man skal bruge det til. hvis planen er at undgå disse op enchants på pickaxene

Taomillig

Hjælper
Staff member
Jeg er delvist enig i det du skriver, jeg ønsker også flere anderledes ting og lige præcis det gamemode her (op-prison) er det rimmelig at tænkte nye ideer ud og lave dem. (her er et par forslag)

syntes så tilgengæld det er fedt i har lavet sådan at det er z man sælger sine items bedst i det gør det mindre pay to win (som jeg syntes er en god ting) :)

forslag
Custom enchants
(som self ikke behøves at blive til 12x12 men bare 2x2 fx)
Plotminer (siger lidt sig selv ) :)
Bossfight ( hvor man kæmper sammen om at dræbe en rigtig god boss alt efter hvor meget skade man har giver bossen for man bedre ting)
Supply Drop (hvor man fx kan få en supply pickaxe det gør det også mindre pay to win fordi alle har samme mugligheder for at få den)

Giv folk at mål fx når man når prestige 50 som den første eller at man bare når til det (er godt klar over det er sket) så give personen et eller andet så man ikke bare mister lysten når man har gennemført spillet
det motivere også spillerne til at spille mere på serveren når der er noget mere at kæmpe for end bare æren
Hold nogle fede events lav et fedt skript/plugin hvor i bare skal skrive en command fx /eventstart og lave en announcement på discorden med at der er et mineevent eller pvp fx (ved godt det er nemmere sagt end gjort) men tror det er sådan nogle ting der giver folk blod på tanden og lyst til at spille på serveren :)

I er også velkomne til at skrive til mig på Discord: Tao#9960 hvis i har spørgsmål til de ideer der så kan jeg uddybe det lidt mere eller komme med flere :)

btw så skriver jeg slet ikke for jeg syntes serveren er dårlig på nogen måde (ta den som god kritik og hvis i ikke ønsker at ændre noget så bare se igennem fingrene med det jeg lige har skrævet) jeg ved hvor hårdt i arbejder på serveren og at man ikke bare lige laver de ting jeg skrev det tar tid og det har jeg kæmpe respekt for ligesom jeg har kæmpe respekt for alt det arbejde i hver især ligger i serveren :)

så må i ellers have en god aften/dag :)

- Mvh Taomillig

KnownBuilder

Bygger
Staff member
Ikke for noget men hvis i ikke kan læse står der TYDELIGT at det er en OP Prison CLASSIC og lad mig lige definere ordet Classic det betyder at serveren er 100% som den var da minelife released første gang med op prison så det er lidt år siden og dengang var der ikke custom enchants osv. så hvis i vil ha custom enchants så SMUT IND PÅ OP Prison og ikke OP Prison Classic like OMG

Zcamt

Administrator
Staff member
Ikke for noget men hvis i ikke kan læse står der TYDELIGT at det er en OP Prison CLASSIC og lad mig lige definere ordet Classic det betyder at serveren er 100% som den var da minelife released første gang med op prison så det er lidt år siden og dengang var der ikke custom enchants osv. så hvis i vil ha custom enchants så SMUT IND PÅ OP Prison og ikke OP Prison Classic like OMG
Tror ikke dette post omhandler OPP Classic :)
Hvis du ser datoen er det fra den 4. September.

OPP Classic blev lanceret i går, den 13. November

Jeg lukker tråden her for at der ikke opstår yderligere forvirring

Status
Det er ikke muligt at sende svar til denne