Rosge, Sharcus og Sorteh

Status
Not open for further replies.
Mit ingame navn er Nich2313

Jeg har her på det seneste oplevet at Sharcus, Rosge og Sorteh, har provokeret mig en del inde på Nprison, og har følt det som mobning, da de bliver ved med at skrive grimt, såsom "Luk røven Nich" eller "Du nem Nich" og andre ting, jeg syntes ikke det er okay, da de allesammen bliver ved, hver dag, har sagt de skal stoppe, men de bliver ved, har kontaktet staffs, men når de holder øje, skriver de ikke noget, og så snart de går, ja så begynder de igen, jeg har oplevet det op til flere gange nu, og ja, jeg ved godt Nprison er hårdt og man gerne må skrive lidt hårdt, men når de bliver ved, og jeg føler det som mobning da jeg staver dårligt, syntes jeg det går over grænsen, men det gør de ikke.

Mvh Nicholas :)

Sckaletz

Owner
Staff member
faf
Nich jeg kan godt forstå, det er træls, men nu er du jo ikke selv ligefrem særlig sød i dine beskeder til dem hellere, så I er vidst lige gode om det.

Du kan altid bruge /ignore eller /bignore derinde, hvis du ikke gider se på det. Det er mit bedste bud herfra.

Nich jeg kan godt forstå, det er træls, men nu er du jo ikke selv ligefrem særlig sød i dine beskeder til dem hellere, så I er vidst lige gode om det.

Du kan altid bruge /ignore eller /bignore derinde, hvis du ikke gider se på det. Det er mit bedste bud herfra.
man må ikke /ignore så vil altid kunne se hvad de skriver. Jeg skriver ikke særlig sødt nej, men det er først efter jeg er blevet irriteret over de altid retter på mig, skriver "du nem" "luk røven" osv. fordi jeg som sagt ikke staver særlig godt, syntes bare de skal stoppe, fordi hvis de stopper, vil det sige jeg ikke bliver irriteret, og ikke skriver grimt.

Nich, for et par dage siden prøvede jeg at lade være med at skrive noget som helst provokerende til nogen i chatten, og selv om jeg ikke skrev noget ondt eller provokerende fik jeg stadig en masse beskeder tilbage. Min pointe er bare at selvom vi stopper vil i stadig væk blive ved.

Status
Not open for further replies.