USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Report på Smothy_xD

Status
Not open for further replies.

rewen

New member
I dag, kl lige før dette post, blev jeg jailet af Smothy_xD for at slå en fange, han indrømmer selv i følgende screenshots at han ikke så det, men "ved det"

dette er ikke fair, mvh x))))

Zcamt

Head-Administrator
Staff member
Lige i det tilfælde der, er der ikke lavet en fejl.

Man må som vagt også gerne være logisk, hvis man nu fx. bliver slået og der står en enkelt fange bag dig, så kan du regne ud at det er vedkommende der er skyld i det. Så Smothy har dsv for jer, ikke lavet en fejl. Du vil heller ikke være itvivl hvis du stod i samme situation.

Jeg kan godt forstå at man måske synes det virker "mærkeligt" hvis man havde et andet billede i hovedet af hvordan man troede det fungerede, men det fungere dsv sådan og Smothy har derfor ikke begået nogen fejl.

Og Rewen, jeg vil yderligere også gerne have at du tænker en anelse over, hvordan du skriver i chatten til vores staff - at bede Chris "Sut den" duer ikke, tænk over det.

Og @JegErSavage at du synes du skulle skrive ingame "Det må du ikke, det står i reglerne"

Skræmmende at en tidligere vagt, ikke har bedre styr på vores regler i virkeligheden, du havde måske lige slået tænkeren fra under din ansættelse?
Og at dømme udfra hvordan du har opført dig efter din fyring i går, så bliver det da mere og mere klart at det var en god beslutning på flere fronter.

Jeg låser tråden her, der vil ikke være nogen idé i at kører videre i den.
Sker der andet hvor du er itvivl om det nu også er helt okay, så er du velkommen til at skrive herinde igen.

Status
Not open for further replies.