Report på ItsLakse og ItsNansiii

Kort sagt sad jeg på Skyblock og de 2 personer som den her report handler om

ItsLakse og ItsNansiii kan af en eller anden grund ikke forstår simple regler som ikke at tale grimt og disrespect.

ting som "fk ham" "fk dig" får jeg i hoved når jeg beder dem om at lade vær med at skrive sådan om det i en joke eller ej, og så skulle min familie af en eller anden grund blandes ind i det.

Fik ikke taget screenshots af det hele men noget af det som jeg bl.a. vil tillægge under opslaget.

Alt i alt er deres opførdsel og attituder ikke på nogen måde acceptabelt, skrev til Hjælper Juggi om det også og han kom også men gjorde ikke noget ved det udover bare lige og sige de skulle stop (han havde travlt med Vagt møde sagde han til mig), lige da han leaver kommer der da også lige lidt mere disrespect.

På billede nr. 2 kan det også ses at ItsNansiii tydeligt siger "idc" = I dont care (er ligeglad med reglerne) da jeg siger "Stadig ikke tilladt, joke eller ej" (omkring det at sige noget grimt)

Tak på forhånd.

Screenshot_22.png
Screenshot_23.png
Screenshot_24.png
Screenshot_25.png
Screenshot_26.png
Screenshot_27.png

Juggi

Moderator
Staff member
faf
Hej Codiaz. Jeg undskylder jeg ikke kunne gøre så meget, udover og skrive stop. Men, det plejer for det meste og virke på folk.

Som jeg skrev, da jeg kom ind igen, ville jeg gå videre, til en Admin+, og se hvad de mente.
Jeg mutede Nansi i 10 min, første gang jeg var inde, da jeg godt kunne se han/hun var grov mod dig.

Jeg undskylder igen, at jeg ikke kunne gøre det store på det tidspunkt, men som sagt var jeg igang med noget på NPrison. :)

Hej Codiaz. Jeg undskylder jeg ikke kunne gøre så meget, udover og skrive stop. Men, det plejer for det meste og virke på folk.

Som jeg skrev, da jeg kom ind igen, ville jeg gå videre, til en Admin+, og se hvad de mente.
Jeg mutede Nansi i 10 min, første gang jeg var inde, da jeg godt kunne se han/hun var grov mod dig.

Jeg undskylder igen, at jeg ikke kunne gøre det store på det tidspunkt, men som sagt var jeg igang med noget på NPrison. :)
Gør slet ikke noget, det er helt forståeligt du havde travlt, havde originalt også tænkt mig at lade det ligge men da den der kommentar lige kom efter du leavede besluttede jeg mig for at lave en report her.

Jeg skal nok tage mig af det.
Tusind tak, sætter pris på det.