Prison ansøgning

Minecraft navn: oliverdamm

Fornavn: Oliver

Alder: 17 år

Kan du bruge TeamSpeak og har du en fungerende mikrofon? Ja til begge dele.

Hvor er du mest aktiv på Minelife? Helt klart prison.

Bruger du aktivt forummet? Nej, ikke så tit, dog læser jeg meget af de ting som folk ligger op på prison siden.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) Kan nok arbejde næsten alle dage. Det er kun torsdag jeg ikke kan, og så hver anden lørdag. Om torsdagen er det heldag, men om lørdagen er det fra 11-16.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) Nej, aldrig.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Ser meget formel 1, der sådan min main hobby, som jeg har med min far.

Har du før været vagt på en Minecraft server? Nej, vil jeg ikke mene. Har været vagt på en server som var ejet af min vens bror, men den var ikke særlig stor, og kan ikke huske hvad den hed, da jeg ikke har kontakt til personen længere.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) Ikke på denne server, nej.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? Jeg føler selv at jeg er meget moden, og så er jeg meget glad for at spille minecraft. Syntes selv at jeg har noget at bidrage med, og så er jeg selv meget rar vagt, men også hård og retfærdig på samme tid.

Andet vi skal vide? Jeg går på STX i 2.g, så har ikke mulighed for at arbejde om formiddagen, og lidt hen over middag. Og derudeover så træner jeg når jeg har tid til det.