Phantom kittet

GAAENTUR

Moderator
Staff member
Hej
Jeg ville bare sige at mig (og nok også andre folk) synes det der phantom kit der gør at man kan flyve, er meget træls i længen. Da vi fx. havde en episode hvor der var en der fløj op og blev deroppe i ret lang tid af gangen. Nu kender jeg ikke så meget til kittet men ved at man kan opholde sig i luften i pænt lang tid af gangen. Min ide ville være, måske ligesom fisherman kittet at fjerne det da mange "abuser" det ret meget at kunne flyve væk eller blive i luften, eller måske sætte en kort flyve-periode på det, som gør at de kan opholde sig i lufen måske i 30 sekunder, indtil der måske kunne komme cooldown, eller en helt tredje, måske at fjerne eller lave nogle af de barrierblocks om ,som folk flyver op på
.

Håber i vil lytte til min ide her :)
- ABeKoen

Last edited:

Skovbund

Hjælper
Staff member
Er enig i at kittet er træls men fatter ikke helt hvordan phantom kittet ikke er fjernet når fisherman blev fjernet. Synes personligt selv at phantom kittet er mere OP i det at man kan flyve op på en mur og bare stå der. Synes godt man kunne tage fisherman kittet tilbage da det slet ikke er så OP som phantom.

ThatClark

Nyt Medlem
Man kan kun holde sig i luften i 5 sekunder + de sekunder det tager at ryge ned. Og der er en cooldown på som gør at man kun kan gøre det en gang, hver 30 sekunder ellers er det hver 40 sekund.

Jeg er enig i at de der barrier blocks som gør man kan blive oppe burde fjernes.

Vikker

Administrator
Staff member
Phantom kittet er blevet nerfed, og det med barrier blocks er blevet rettet så folk ikke burde kunne flyve op på dem.

Det ville være synd at fjerne flere kits, da vi i sidste ende bare er tilbage til de enkelte kits der var i starten...

Saugbjerg

Nyt Medlem
Skal i gøre soup endnu bedre, så nerf "pyro" kittet
Man har 64 pile med en flame bue... Det er så røv irriterende at komme på også blive bowspammet i 50 år fordi personen har 64 pile