USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

PerFects Vagtansøgning.

Perfect

New member
Minecraft navn: PerFectToLose
Tidligere Mc navne: CheatOnly

Fornavn: Andrei.
Efternavn: Walløe

Alder: 16 år. Fødselsdag, Den 4 januar.

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon?
Jeg sidder dagligt på discord og taler med mine venner, og har en velfungerende mikrofon til at gøre det.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Jeg vil selv sige jeg er mest aktiv på nprison, creative. Men kommer også til at spille på Faction når det kommer ud.

Bruger du aktivt forummet?
jeg bruger forummet når der er vigtigt information om serveren eller bare generelt Information.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)
Jeg har cirka 20-25t/ugen til at være vagt.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)
"Jeg har kun været bannet på minelife. ved at bruge em bug på skyblock, som jeg ikke er stolt af at have brugt.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?
Går til spejder hver onsdag, og jeg arbejder i føtex. cirka 1-2 gange om ugen.

Har du før været vagt på en Minecraft server?
Jeg har været vagt på minelife i et stykke tid hvor jeg fik et fællesskab som vagt, men som jeg mistede til en fejl fra min side. jeg lærte at være vagt og hvordan man sammenarbejde som vagt. Så jeg synes jeg har godt styr på hvordan det er at være vagt.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste)
Ja jeg har ansøgt før som var 21/1 2020.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?
Jeg synes jeg skulle være vagt fordi jeg er dagligt online og tit ser at der ikke er vagter onlinen.
Jeg ved hvordan det fungere og jeg vil gøre det fair for alle. og jeg lære af mine fejl.

Andet vi skal vide?
Dejligt du tog dig tid til at læse det. Spørg hvis du vil vide mere. Så har jeg ikke mere at sige fra min side.

Last edited: