Overlevelse af serveren.

Hej, jeg har tænkt over en hel masse her, hvad der vil ske efter d. 1 Juli.
Men det vigtigste jeg kom i tanke om er, at ja, i vil kunne sælge småting, men tror ikke nogle gider købe det.
hvordan skal serveren kunne køre uden køb af nogle ranks overhoved? Jeg talte om et par på Survival om emnet,
hvor de blev meget kede af det, da folk havde købt Divine og i det hele taget brugt penge på den fantastiske server.
Hvordan havde i tænkt? I så fald, tror jeg ikke jeg, eller mange andre er helt med.
Jeg tror, at dette bekymrer en masse, og jeg ville elske at modtage svar før den 1. Juli.
Tak.

Hav en dejlig dag!:)

Jeg glemte også lige at skrive, eller ihvertfald følte jeg ikke jeg uddybede, at ja, jeg ved godt man stadig vil kunne købe ranks, men de er små og med så lidt fordele, at jeg ikke tænker, at helt vildt mange vil være interesseret.
Tak for din tid.

At gå og tro, at Minelife forsvinder, bare fordi man ikke kan købe de ranks længere, er altså helt forkert. Det gør det bestemt ikke bedre, at man nu går og tænker, at man ikke tør købe noget.

Jeg vil derfor gerne begrave den her og lige nu. Minelife fortsætter. Bestemt også med mindre ranks efter 1. juli. Det skal siges, at alle de penge, som folk bruger på at købe rank i disse dage, de bliver brugt på serveren i flere måneder frem. Alt det er der taget højde for, og der er brugt rigtig mange timer på at tænke fremtid for Minelife.

Derfor kan jeg kun opfordre til, at man sørger for at købe den rank, man ønsker sig inden 1. juli. Det støtter os meget og sikrer, at Minelife stadig kan udvikle sig. I skal slet ikke bekymre jer om, hvordan det kommer til at gå med mindre ranks. Den del skal jeg nok tage mig af :D

Godt, fordi jeg talte med mange om det, og alle var ligeså bange som mig, men ja, jeg kan godt se dine pointer, og ja, du har ret, jeg har gået rundt længe i frygten om, at jeg skulle sige farvel til serveren, men det skal jeg heldigvis ikke! Mange tak for svar, og støtter serveren. Talte faktisk også med min mor om det, som tænkte præcis det samme. Men ja, nu kan jeg godt se det!

Hav en fantastisk dag!