Nprison

Jeg tænkte at det kunne være fedt hvis man kunne lave noget alla fangerne vs vagterne. Jeg mener et event der sker 1 gang om måneden hvor man kan deltage og prøve at nakke vagterne. Så fangerne rotter sig sammen mod vagterne. Det skal ske i en arena hvor fangerne ikke kan slå hinanden også når man dør dropper ens ting. Det gælder både vagter og fanger. Det er helt gratis at være med men man skal selv medbringe gear eller lignende. vagterne må dræbe alle fanger men ikke jaile dem, selvom de kun har taget en hakke med må de stadig dræbe dem uden grund fordi de er deltaget i evented. Så tænker jeg at vi er begrænset antal vagter der kan være med. Cirka 7 fanger = 1 vagt. Så jo flere fanger der er jo flere vagter er der. Så kan man så tilpasse buffs hvis vagterne har nemt ved at vinde eller omvendt så vi får bedre buffs hvis fangerne har nemt ved at vinde.

xSelmaa

Moderator
Staff member
faf
Hej Alex.
Det er en fin idé du har fat på der, og det kunne nok også være ret morsomt. Men desværre bliver vi nød til at takke nej. Det ikke sjovt for vagterne længere, når der er vagter som har været død en eller to gange. Det er så enkelt at som vagt så gider du ikke at løbe et sted hen hvor du næsten er helt sikker på du dør. Jeg ved at hvis jeg var normal vagt, så ville jeg ikke være super meget for den idé, og evt. også blive bange for at løbe ud igen når man ved fanger har så godt gear. ;)

Ja men jeg tænker at det er kun for de vagter som der gider, Der er jo mange vagter som der gerne søger kamp og dem der ikke har lyst kan blive tilbage. Det kan jeg sige af personlig erfaring, jeg savner en god kamp. Sådan en har jeg ikke haft i lang tid. Det kunne da også gælde officere. Så ville de også få noget kamp fordi der er ingen fanger som der vil prøve at dræbe en officer eller der over.