MrSr - ANSØGNING

Status
Not open for further replies.

MrSr

New member
Minecraft navn: MrSr

Fornavn: Tobias

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): Ingen af hvad jeg ved.

Alder: 17

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Ja, god mikrofon.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Skyblock

Hvilke typer spil spiller du?: FPS - First person shooter, men hygger nu også godt med mc.

Bruger du aktivt forumet?: Ikke det store, men det kan jeg komme til.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: Er ret aktiv på skyblock, så den tid jeg er online.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Længe siden, noget med lidt griefing mener jeg.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Da jeg ramte top 2 Island på skyblock.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Arbejde, skole samt aktiviteter med venner og familie.

Har du før været staff på en Minecraft server?: Ja, har ejet flere samt være staff på en del. (Længe siden)

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: No, ingen her inde.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: Fordi jeg er meget aktiv, samt har meget viden angående diverse ting. Ingen har noget mod mig, og folk mente jeg burde ansøge.
Andet vi skal vide?: Top 1 island inc.

Status
Not open for further replies.