Minelife Ansøgning

Minecraft navn: Propby og Propbi (Smurf)

Fornavn: Emil

Tidligere Minecraft navne: Ingen

Alder: Jeg er 17 år gammel.

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic? Har en velfungerende mikrofon og har Teamspeak.

Hvor er du mest aktiv på Minelife? Jeg er mest aktiv på Skyblock.

Hvilke typer spil spiller du? Jeg har spillet en del RPG spil, TES V: Skyrim f.eks. men ellers holder jeg mig til Minecraft eller GTA V.

Bruger du aktivt forumet? Har altid en Browser åben i baggrunden som jeg ofte tjekker, så kan meget nemt komme til at være aktiv på jeres forum.

Kan du godt lide at spille på vores servere? Minelife er den eneste server jeg spiller fast på. Har spillet på Minelife i et godt stykke tid så er blevet meget glad for serveren.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper? Går ikke i skole, har arbejde i hverdagende men det er normalt fra 8:00 - 14:00 men ellers har jeg meget fritid.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor. Har aldrig været bannet fra andre servere.

SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre? Ville først advare spilleren, hvis vedkommende fortsætter ville jeg give et mute til at få vedkommende til at slappe af og komme til ro.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren: Mit højdepunkt på serveren var da jeg begyndte at spille skyblock, da jeg fandt ud af hvilket gamemode var min yndlings.

Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? Arbejder på en restaurant hvor der sker fejl engang i mellem, f.eks. at en kunde får en forkert bestilling. Dette skete for mig for et par måneder siden, kunden kom råbende op til mig, hvor jeg derefter, prøvede at håndtere situationen på en rolig måde ved at spørge om kunden kunne tænke sig at få pengene tilbage, eller få en gratis menu ved næste besøg. Da kunden var kommet til ro, accepterede hun mit tilbud.

Hvad lærte du? Lærte at jeg skulle holde mit hoved koldt selv under en situation med en meget vred person, da det kun ville gøre problemet værre ved at blive sur.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? Træner fitness dagligt 2-3 timer.

Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring? Har været hjælper ved Minelife før, men eftersom jeg ødelagde min laptop havde jeg ingen muligheder for at kunne spille. Ellers har jeg været administrator for et par mindre servere hvilket har givet mig en forståelse inde for commands.

SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? Eftersom at jeg arbejder på en restaurant har jeg intet hjemmearbejde og derfor er dette scenarie mig ikke bekendt.

SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre? Ville prioritere Minecraft serveren frem for Teamspeaken, men da jeg altid har Teamspeak åbent i baggrunden burde det ikke være et problem da jeg vil have mulighed for at have båede minecraft og Teamspeak åben da jeg har 2 monitere.

Har du lavet tidligere ansøgninger? Har lavet 1 før som fik mig accepteret som hjælper (Kan ikke finde ansøgningen så ved ikke hvor lang tid siden det er)

Hvorfor skal vi vælge dig som staff? Er altid positiv. Er en meget aktiv spiller. Er god til at håndtere problemer i alle former og størrelser.

Andet vi skal vide? Nej det var det hele fra min side. Håber i vil overveje min ansøgning.

-Propby