USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Min vagt ansøgning

Status
Not open for further replies.

SvampeBob420

New member
Minecraft navn: SvampeBob420

Fornavn: Jakob

Alder: 14

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? ja det kan jeg

Hvor er du mest aktiv på Minelife? Prison

Bruger du aktivt forummet? ja tjekker det dagligt og mere hvis jeg er nysgerrig omkring noget.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) jeg kan nok være på ca 10 timer ugentligt.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) nej det har jeg ikke af hvad jeg ved ihvertfald.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? jeg går til fodbold 2 gange om ugen + og - da jeg også skal til kamp nogle gange.

Har du før været vagt på en Minecraft server? ja jeg har været vagt 1 gang før og jeg vil gerne prøve det igen da det var meget hyggeligt.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) nej dette er den første ansøgning inde på denne server.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? Jeg er begyndt at være meget aktiv på serveren og syntes det er en god server. Derfor vil jeg gerne ansøge som vagt på denne server og ikke andre servere. Lige nu er jeg bare begyndt at kede mig lidt og tænkte om det ikke var på tide at begynde som vagt. syntes også det er sjovt at spille minecraft som jeg er begyndt at spille en del igen efter min lille pause fra minecraft.

Andet vi skal vide? Nej jeg har ikke rigtig andet at skrive lige i øjeblikket.

Status
Not open for further replies.