Min Hjælper Ansøgning

Status
Not open for further replies.
  • Minecraft navn: Maheece
  • Fornavn: Patrick
  • Tidligere Minecraft navne: kidamici
  • Alder: 13
  • Kan du sidde på TeamSpeak, Og har du en mic? Ja jeg har en mic men den virker ikke lige nu så jeg skal have en ny :D
  • Hvor er du mest aktiv inde på Minelife? Jeg er mest aktiv inde på NPrison og Skyblock.
  • Hvilke typer spil spiller du? Bruger du tit fordumet? Kan du lide at spille på vores server. Jeg spiller ret meget Minecraft og Overwatch. Jeg bruger forumet ret tit inde på de servere jeg spiller på. Jeg elsker jeres server. En af jeres staff vidste mig den og nu kan jeg bare ikke lade være med at spille på den.
  • Har du meget tid til at være hjælper. Ja jeg har massere tid. Men der er selvfølgelig nogle dage hvor jeg ikke kan de dage er mandag fra 8.00 indtil 18.00 og onsdag fra 8.00 indtil 20.00.
  • Har du nogensinde været bannet inde på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor? Jeg har været bannet inde på en server for "x-ray". Da de bannede mig vidste de ikke om jeg brugte x-ray (Det gjorde jeg ikke) så de bannede mig bare.
  • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre? Jeg ville mute dem for grov spam.
  • Fortæl os om en af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren. Mit bedste øjeblik var da jeg fik en "Skyblock 50". Det var en god oplevelse fordi at jeg ikke vidste hvad den gjorde.
  • Fortæl os om et tidpunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? Jeg begik en fejl ved at skubbe en kæmpe ting ned i vandet ved en strand. Det var meget sjovt indtil at jeg overvejede at det var dumt. Så jeg gik op til en af de voksne og sagde min fejl. Da jeg var færdig med at fortælle den kom de ned med nogle maskiner og trak den op. Jeg lærte at jeg skulle tænke før jeg handler.
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? Jeg spiller badminton og går selvfølgelig i skole.
  • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring? Jeg havde engang min egen lille server men den var ikke så god. Til sidst blev jeg nød til at lukke den ned fordi der ikke kom folk ind mere.
  • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv;"Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? Nej dette scenarie er ikke bekendt. For jeg laver altid mine lektier først. Spil skal ikke komme i vejen for skolen.
  • SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får en besked af 2 forskellige spillere, der beder dig tjekke en mulig hacker. En anden skriver på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre. Jeg ville tage mig af den mulige hacker først. Og fortæller den person der bruger Soundboard at han/ hun skal stoppe og vis ikke personen stopper muter jeg dem.
  • Har du tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for in sidste? Ja jeg har tidligere ansøgt som hjælper på en Pixelmon-server. Jeg har gjort det en gang for 1-2 år siden. Jeg kender ikke en dato.
  • Hvorfor skal vi vælge dig som staff? I skal vælge mig som staff fordi jeg er retfærdig, Venlig og jeg tør godt at snakke i Teamspeak og ligende. Og så brænder jeg efter det. Jeg vil så gerne være staff på jeres server.
  • Andet vi skal vide? Nej jeg tror ikke der er mere i skal vide. Men tak for at i gider at bruge jeres tid på at læse min ansøgning. :D

Senest redigeret:

Zcamt

I'm a magical airplane
Admin
Jeg troede at han var staff
Du kan altid se på os her på forum om vi er staff eller ej, under vores navn står der vores rank (hjælper, mod, admin, head-admin eller ejer) og der under står der "Staff Member" eller bare "Staff" (dette går an på om du har sat forum på engelsk eller dansk)

Senest redigeret:

Zcamt

I'm a magical airplane
Admin
Han får jo en meddelelse om at der er kommet en ny kommentar på hans post? Så kan ikke helt se hvad du mener med at folk ikke ser den thread her?

Tænker også at vi fint kan stoppe snakken her, jeg skrev blot i håbet om at han så min besked og at han så i fremtiden ikke forvekslede en normal spiller for at være staff.

Forsat goddag til dig.

Senest redigeret:
Han får jo en meddelelse om at der er kommet en ny kommentar på hans post? Så kan ikke helt se hvad du mener med at folk ikke ser den thread her?

Tænker også at vi fint kan stoppe snakken her, jeg skrev blot i håbet om at han så min besked og at han så i fremtiden ikke forvekslede en normal spiller for at være staff.

Forsat goddag til dig.
Ilm.. og ja, lad os bare stoppe det her.

Status
Not open for further replies.