maxx1519 hjælper ansøgning

• Minecraft navn: maxx1519
  • Fornavn: max korsholm
  • Tidligere Minecraft navne: maxx1519
  • Alder: 13
  • Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic? jeg har mic oh jeg har også teamspeak
  • Hvor er du mest aktiv på Minelife? survival/skyblock
  • Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..? jeg spiller minecraft og spil på steam jeg er også på forumet og jers server er virkelig god
  • Hvor meget tid har du til at være Hjælper? jeg gå til sport om tirsdag og ondsdag men så kan jeg vare på server langtid
  • Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor. ja jeg hacked en gang men jeg har stoppet med at hacke
  • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre? jeg ville sigen n ej fordi du spammer mig men jeg skal nok unmute dig på et tidspunkt
  • Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren da jeg fik en hacker banned fik jeg 15 keys
  • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? jeg ville sige jeg syns ikke jeg har lavet en fejl
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? esport og spider
  • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring? ja jeg har en gang aft en server vor jeg lege med alle commands på min anden profil (max15191)
    - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper. jeg kunne alt som banne og kick og mute og jo jeg
  • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? nej jeg har aldtid lavet mine ting
  • SCENARIE: Du er på en travl 1 som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre? jeg ville sige til de andre at i skal lige skrive til en anden mod jeg laver lige node
  • Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? jeg har lavet en på garrys's mod og jeg ikke huske hvornår det var
  • Hvorfor skal vi vælge dig som staff? fordi jeg kan godt var på server vis i skriver server er også sjov og vare på og spiller også sel her inde
  • Andet vi skal vide? jeg er ordblind