Mathias42069 ansøgning om hjælper<3

Minecraft navn: Mit Minecraft navn er Mathias42069

Fornavn: Mathias

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): Altså har engang heddet Mathnic00

Alder: Jeg er lige blevet 16 år gammel

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Ja jeg har teamspeak/discord og har en mic

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Jeg er mest aktiv på towns, survival 2 og prison

Hvilke typer spil spiller du?: Jeg spiller ikke rigtigt andet end Minecraft for tiden såee

Bruger du aktivt forumet?: Jeg er tit inde og se om der sker noget nyt

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: Jeg kan være aktiv alle dage stort set

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Nej jeg er aldrig blevet bannet før

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Det er nok sammenholdet og at spille med venner

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: jeg går i fitness og skole det er sådan set det

Har du før været staff på en Minecraft server?: Ja det har jeg ca 2 gange kan ikke helt huske præcist

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Ja jeg har lavet et par ansøgninger men kan ikke huske den sidste da det er meget lang tid siden

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: I skal vælge mig fordi at jeg gerne vil hjælpe og kan rigtig godt lide serveren og kan lide at bare hjælpe til generelt

Andet vi skal vide?: ikke rigtigt nej haha