Madzer__ og Alberthein og Yutexjapoan - Report Towny

Hej Admins,

Har spillet i et par dage herinde med min ven KaptajnVilner og Flanx.

Jeg og KaptajnVilner har begge købt Divine.

Idag blev der snakket i chatten fra Madzer__ (bl.a.) om at de, i Valencia, ville lave en Ghetto.

Flanx tog diskussionen op, for i hans optik virker Ghetto som et negativt ord.

Diskussionen blev en smule ophedet, men stoppede igen. (Forstiller mig at i kan se den i loggen.)

Lige bagefter kom så "Tilfældigvis" et par af gutterne fra Valencia: Alberthein og Yutexjapan, til vores by "De Gamles By", via Spawn. og prøvede med TNT at springe en bygning i luften, og andre steder blev der også placeret meget TNT og springet store huller i området. Heldigvis blev de rebuildet grundet serverens script.

For at stoppe destruktionen, og muligheden for denne chikane fløj jeg,, borgmesteren, rundt og claimede land.

Jeg blev så skudt ned, og jagtet ned i en ravine og slået ihjel.
Efter dette, ja så blev jeg en smule irriteret og kom med en kommentar om mælk og småkager, den tager jeg på min kappe.

Ifølge reglerne synes jeg deg den udviste opførsel fra de herrer, er en højst upassende måde at opføre sig på, og mener at der må gøres noget ved sådan en opførsel.

De to gutter beskyttede sig med at de "er drengerøve" (deres ord), men det synes jeg ikke helt godgører deres opførsel.

En 5-10 minutter senere, mens jeg sidder og skriver dette indlæg, kommer de samme gutter, nu med ARoben også, igen og skyder "fire arrows" på os, inde på vores claimede plots.

De prøver at slå vores dyr ihjel også.

De tager så og hiver i os med fiskestænger for at få os ud i vandet og dræbe os.

Den her "fejde" er jo tilsyneladende noget som vil blive ved medmindre der bliver gjort noget drastisk fra admins side.

Vi mener det er grov chikane og det er jo et helt bevidst brud på reglementet.

Før denne post blev lavet blev dt klart tilkendegivet i in-game chatten, så de andre har mulighed for at komme med deres version.

Last edited:
Bare fordi jeg er med i byen og deres venner betyder det ikke jeg har gjordt noget. Og da jeg kun har været der over og været venling så vil jeg gerne bede dig om at slette mig fra titlen :) - Albert

Albert, beklager hvis du kom ind i tråden, men idet du var der i perioden så kan du sikkert godt forstå at du "kom med i hatten".

Idet jeg blev jagtet konstant nåede jeg ikke at se hvem der lavede hvad, så indtil videre vil jeg ikke redigere i noget, men lade admins komme med en afgørelse.

Idet der ikke var nogen der forsøgte at stoppe ødelæggelserne er man jo egentlig bare med og dermed lige så skyldig som gerningsmændende. Sådan er det faktisk også i den virkelige verden, se selv efter i straffeloven.

Syntes ikke selv jeg har været med til det alt sammen, men ja har været med til at dræbe dig i wild (yutex`s ide så jeg tænkte hvorfor ikke da)

Jeg så bynavnet i chatten og vil se på byen, efter det så jeg yutexjapan sætte tnt og smadre noget (Ikke en del af jeres by)

Jeg vil bare sige jeg ikke syntes jeg har været med til alt sammen, men kan godt forstå dig på dine vejne

Undskyld for det vi har gjort og håber du kan acceptere det.

Mvh Madzer__ :)

Madzer__ jeg ser din undskyldning, men synes ikke umiddelbart den vejer rigtigt meget.

Forstå mig nu ret her: Din undskyldning er jo fin, nu du står med hænderne i kagedåsen.

MEN!!!

I kom jo ikke forbi for at sige hej.

I kom som ninjaer om natten, og uden at sige "hej gutter vi kommer lige forbi og siger hej for at se jeres by"

I kom med armene fyldte med dynamit, fuldt udstyrede med dia sværd, flame arrows og absolut ikke med venlige hensigter.

I startede med at sætte TNT ved siden af den bygning som næsten er i wilderness, med det formål at destruede den.

Derefter angriber i alt og alle i byen.

Jeg behøver vist ikke fortsætte for at påvise at den undskyldning du kommer med nu er ret hul vel?