USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Klage

Bertil

New member
Jeg sidder inde på survival serveren og skriver i chat "Det lagger lidt når man miner" og så begynder jeres mod ved navn (Kongeen) og sidde og svare flabet igen på mine beskeder hvor jeg blot skriver at jeg syntes det lagger istedet for at han bare skriver at hvis jeg syntes det lagger så kunne jeg gå ind på jeres survival server 2 istedet for at sidde og svare flabet i minecraft chatten hvor andre members kan se hvad der bliver skrevet, tænker ikke dette giver et særligt godt indtryk af jeres community hvis i har folk i staff som sidder og svare jeres members igen :) og generalt også bare staff´s tone skal blive bedre syntes jeg. Sry for ingen komma og punktum kan ikke magte det.

Sckaletz

Owner
Staff member
For det første siger du ikke "Det lagger lidt når man miner" men derimod "Fuck det lagger". Der er lidt forskel. Yderligere vælger du at kalde det en børnehave og taler generelt ikke særlig pænt til vores moderator. Hvis du forventer en anden tone, så synes jeg egentlig, du bør starte med dig selv.

Staff er til for at hjælpe dig, men der er selvfølgelig også grænser, hvad de gider høre på. De er trods alt kun mennesker.

Mht. laggen på Survival. Ja det lagger desværre. Det er ikke noget, vi kan ændre, da det skyldes koden i Mojangs version 1.14.4. Dette er også annonceret i vores nyhedsgruppe på Discord.
Ønsker man mindre lag, så vil jeg anbefale Survival 2, da den kører med version 1.12.2, hvor lag nærmest ikke fremkommer.

Bertil

New member
Jeres staff er stadig jeres hoved udadtil hvor jeg syntes at i som staff skal snakke ordentligt specielt når der sidder andre members og kan læse det der bliver skrevet om :) i burde være et forbillede.....

FSimic

New member
Bertil så tænkt dig lige om næste gang du skriver fordi alle på serveren vil give Sckaletz ret i denne sag, og hvis det virkeligt er et så stort problem burde du nok finde en anden server at spille på. :D