N Nicolaj Nyt Medlem 24 Jan 2021 #1 Som i kan se bliver jeg kicket, men det er ikke kun fra Minelife, det er fra ALLE servere? Kan ikke spille minecraft, da jeg altid bliver kicket hvert 30. sekund? Nogle der kan hjælpe?
Som i kan se bliver jeg kicket, men det er ikke kun fra Minelife, det er fra ALLE servere? Kan ikke spille minecraft, da jeg altid bliver kicket hvert 30. sekund? Nogle der kan hjælpe?
Mwirenfeldt Grumpy Old Head-Admin Staff member 24 Jan 2021 #2 Hej Nicolaj har du prøvet at geninstaller Minecraft på din computer?
ThatClark Nyt Medlem 25 Jan 2021 #3 Det dit net, er jeg ret sikker på. Jeg har selv prøvet det og der var det mit net.
Mwirenfeldt Grumpy Old Head-Admin Staff member Søndag : 17:16 #5 godt at høre du fandt årsagen til fejlen.
N Nicolaj Nyt Medlem Igår : 01:01 #6 Mwirenfeldt said: godt at høre du fandt årsagen til fejlen. Click to expand... Yessir, men mange tak for hjælpen!
Mwirenfeldt said: godt at høre du fandt årsagen til fejlen. Click to expand... Yessir, men mange tak for hjælpen!