USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

JuicyAfrican - Vagt ansøning

Qiiun

New member
Minecraft navn:
JuicyAfrican

Fornavn:
Elias

Alder:
16

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon?
Ja jeg kan godt bruge discord og min mikrofon fungere perfekt.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Jeg er mest aktiv inde på Nprison, og det er også derfor jeg ansøger som vagt.

Bruger du aktivt forummet?
Ja. Jeg tjekker forumet tit bare for at se hvad der er nyt.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)
Jeg har meget tid pt, da det er sommerferie. Så jeg har nok næsten hele dagen til at være online. Så nok 7 timer om dagen, så nok 20+ timer om ugen.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)
Ja. Jeg blev bannet på veltpvp, men det var en false ban, og jeg blev unbannet igen.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?
Nej ikke pt så jeg sidder bare og spiller minecraft. Men der er nogen dage hvor jeg er ude med vennerne fx mine bedste venner Raqzuh og Katoffelslayer69.

Har du før været vagt på en Minecraft server?
Ja på Minelife, men det var for mange år siden. Jeg har også været vagt på andre server, som Zepro Prison, UniversalHub og andre små server. Så jeg vil selv sige, at jeg har masser af erfaringer inde for området.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste)
Ja. Har jo været vagt, og min seneste ansøning blev afvist så prøver igen.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?
Jeg vil ikke stå og sige, at jeg er bedre end andre, men jeg syntes selv, at jeg har stor efaring inde for minecraft, og jeg er også ret god til pvp, Jeg er også meget moden, og ved hvornår ting skal tages seriøst. Jeg er også god til at tage konstruktiv kritik til mig og vil altid forbedre mig. Jeg er også meget tålmodig, og vil altid høre på hvad de andre har at sige.

Andet vi skal vide?
Jeg tænker, jeg har fået alt med. Hvis der andet skriver i bare.

Hilsen JuicyAfrican