USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

ImAgony's Vagt Ansøgning På NPrison

Status
Not open for further replies.

ImAgony

New member
Minecraft navn: ImAgony

Fornavn: Noah.

Alder: 12, (bliver 13 til December)

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? Ja, men i øjeblikket har jeg ikke en virkende mikrofon, køber en inden for de næste par uger. Discord (Agony #7877) (Hvis det er har jeg en telefon, så i kan evt, få mit nummer på Discord.

Hvor er du mest aktiv på Minelife? Uden tvivl på NPrison.

Bruger du aktivt forummet? Jeg bruger det dagligt.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) Ca, 17-24 timer om ugen.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) Nej.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Jeg rapper og så spiller jeg bordtennis et par gange om ugen (mandag og onsdag, spiller kampe nogle gange i weekenden)

Har du før været vagt på en Minecraft server? Nej, aldrig.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) Sidste år i november-december.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? Fordi jeg har meget erfaring (2-3 år på serveren), jeg er god til pvp, spiller næsten ikke andet end Minecraft, jeg er retfærdig og jeg er online på de rigtige tidspunkter (hver dag og nogle gange om morgenen)

Andet vi skal vide? Ja, Minelife var en stor del af min barndom og jeg holder rigtig meget af at spille på serveren, og så vil jeg sige tak for at i holder serveren aktiv og spændende. :)

Last edited:

Zcamt

Sej Admin 123
Staff member
ACCEPTERET!

Du er blevet accepteret, som vagt på Team Minelife. Du bedes møde op på discord på et af følgende tidspunkter i AFK / Lobby rummet og du vil blive trukket ned i et rum med os:

Torsdag - (2-1-2020 - 16:30)
Fredag - (3-1-2020 - 16:30)

Passer ingen af overstående tidspunkter, bedes du skrive til en warden, og vi vil finde en passende dato og tid til dig.

Vi glæder os til at se og snakke lidt med dig.

Status
Not open for further replies.