USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

-(:ide:)-

PetersenDenmark

New member
Hej MineLife Folket..

Jeg har gået og spekuleret her på det seneste angående Creative serveren.. og har kort skrevet lidt med @Sckaletz om ideen.. men ville lige høre hvad folket som dagligt spiller på Creative eller har interessen for at bygge stort, denne ide er også tilgængelig for byggerne herpå ML, så de også kan komme med deres ide og input, nå kort om det...

Min ide går simpelhen ud på at der bliver lavet en ekstra verden til kun brug af Stort byggerier og ikke småt skrammel, og det jeg mener med stort byggeri, der mener jeg simpelhen bjerge med detaljer etc, ligesom de dygtige byggere kan lave samt at man kan få inspiration af andre medlemmer.. ved godt der er eller har været den der private faldeverden, men nu mener jeg et kæmpe stort plot, hvor man kan bruge sin yderste interessante hjerne.. og kort sagt om dette er... at der kan være en verden til seriøs byggeri og en verden til hyggebyg ligesom der er nu... :)

dette var kort sagt min bette ide

English Version!

Hi MineLife People ..

I've been thinking about this lately while I've been on the Creative server around this idea .. and have written briefly with @Sckaletz about this idea .. but would just hear those who play creative daily or have an interest in building big, this idea is also available to the builders of ML, so they can also come up with input and ideas.

my idea is simply that an extra world might be created and using only large buildings and not small junk, and what I mean by big construction, I mean simply mountains with details etc. and you can get inspiration from other members .. by well there is or has been the private flat world, but I mean a huge big plot where you can use your extremely interesting brain .. and in short if this is ... there can be a world of serious construction and a world of cozy building just like there is now ... :)

this was just my short idea

sincely
PetersenDenmark
Rank: Divine
Marry: KineDK

Last edited:

MrHamza

New member
Du har en pointe :)
Som fast og daglig spiller på creative, så synes jeg ikke selv at der er brug for det. Creative er den mest inaktive server på Minelife. I kan godt lave det men ingen vil bruge det alligevel vi er i gennemsnit mindre end 5 inde af gangen (ofte mindre eller få gange self lidt flere men for det meste 2-5 i gennemsnit) Så der ikke rigtigt nogle pointe i at lave det