HrJonas Hjælper ansøgning - 9 august 2018

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn:
Mit Minecraft navn er HrJonas.

Fornavn:
Mit fornavn er Jonas.

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com):
Mit eneste tidligere Minecraft navn er, Gamer_xerox
(Her er stadigvæk et link;
Tidligere Minecraft navne)

Alder:
Jeg er i en alder af 17 år og 4 måneder.

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?:
Ja, jeg kan sagtens sidde på TeamSpeak. Jeg har også Discord, og følger en del med derpå.
Jeg syntes jeg har en velfungerende mikrofon, som kan bruges til formålet.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?:
Jeg sidder oftest aktiv på Skyblock for tiden. Førhen har jeg spillet en del på Towny og OPPrison.
Jeg ser dermed også frem til at prøve den nye nPrison.

Hvilke typer spil spiller du?:
Jeg kan godt lide FPS-spil, som jeg syntes er underholdende, men af og til kan jeg også godt trænge til til afslapning, ved f.eks. Minecraft, som er det primære spil, jeg spiller for tiden.

Bruger du aktivt forumet?:
Ja, jeg bruger forummet aktivt. Jeg prøver så vidt mulig at kigge herinde så tit så mulig, så jeg er opdateret på, hvad der sker på serveren.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?:
Jeg har forholdsvis en del tid, men eftersom jeg skal til at begynde i 2.g her om lidt, kan det være en anelse begrænset, end hvad det har været i sommerferien :). - Dog vil der stadig være rig mulighed i nogle af dagene fra mandag-fredag og sikkert en masse tid i weekenderne.

Jeg har ikke ligefrem et bestemt timeantal jeg kan være på om dagen :). Men det burde hver næsten hver dag, og hvis det ikke er, så må det være fordi jeg har travlt med skolen. (Kan evt. nævnes i forvejen, hvis dette kan være behjælpeligt).

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor:
Nej, ikke så vidt jeg kan erindre.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren:
Jeg er ikke bestemte "bedste øjeblikke" på serveren, jeg har forholdsvis en del, da jeg syntes at snakke og lære andre spillere at kende, er nogle rigtig gode øjeblikke.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?:
Jeg har på det seneste blevet en del interesseret i telte- og kajakverdenen, som jeg undersøger en del. Jeg har fået prøvet min telthobby (som jeg helt klart vil fortsætte med), men har stadigvæk min kajakhobby til gode (selvom jeg har prøvet at sejle i kajak engang :) ).

Har du før været staff på en Minecraft server?:
Jeg har været staff på nogle af mine egne små servere, men ikke nogle store nogle, desværre.

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvr mange og hvad er datoen for din sidste?:
Jeg har lavet to tidligere, men det skal bemærkes at den sidste jeg lavede, var for et par dage siden, og da alt det her med den nye hjemmeside skete, blev den vel slettet med det andet (lige en lille dog mere - inden hjemmesiden var helt nede, var min ansøgning den eneste der manglede på listen, mens de andres var der - jeg ved stadig ikke hvad der skete med den)). Den første jeg skrev, var for et par måneder siden.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?:
I skal vælge mig som staff, fordi jeg selv betragter mig selv, som en glad og positiv person, der vil gøre hvad jeg kan for, at sørge for spilleren for den bedste og mest positive oplevelse, person atter kan få på serveren. For det er nøglen til et godt og positiv fællesskab for alle.

Andet vi skal vide?:
Ikke andet, end jeg at jeg vil sige tak for at I gad, at læse min ansøgning :).

Hilsen HrJonas.

Last edited:

ZoomDK

Administrator
Staff member
Accepteret!

Du bedes møde på et af disse tidspunkter, på vores teamspeak (ts.minelife.dk):

- Lørdag klokken 20:00 (18/08)
- Søndag klokken 20:00 (19/08)

Her vil vi gå gennem hjælper jobbet, og du vil blive sat godt i gang.
Passer ingen af tidspunkterne, så skriv gerne til en admin in-game.

Velkommen til Team Minelife.

Status
Not open for further replies.