USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Hoppers system:)

marcotheboi2

New member
Hej minelife:)
Efter at have spillet Skyblock2 i et par dage har jeg lagt mærke til der ret mange entities som hele tiden skal fjernes. Der er omkring de 200-400 entities hvergang. Jeg har lagt mærke til at det er pga hoppersne ikke kan følge med til langsomme maskiner endda... - Det jeg prøver at sige er, at jeg tror hvis man sætter hoppersne op til at tage en stack, eller en halv stack ad gangen, vil vi kunne få en mere clean server med lidt mindre lag og bedre hopper system :)
-MarcoTheBoi

Zcamt

Administrator
Staff member
Hej Marco - hvis du er ny til SB2 kender du måske ikke til det ellers smarte hopper system der er derinde, med mob hoppers, break hoppers, grind hoppers og mange flere. De kan hver "forbindes" til en kiste og flytter hele stacks hvis ikke mere af gangen.
De alm. hoppers er derfor ikke på samme måde så brugbar til ting som grinders eller cobblestone generators. Men bliver derimod brugt meget til sorterings-systemer, der vidst afhænger af, at hoppers kun flytter et item.

De kan forbindes til kister hvis du kigger på en af dem og skriver /linkhopper i chatten og skal derefter blot klikke på den kiste du ønsker itemsne skal lande i. Dette skal gøres for hver hopper (Flere hoppers kan fint være tilsluttet samme kiste, pas dog på overflow)