Hjælper

Ansøgning som Hjælper

Spørgsmål:

Minecraft navn og irl navn:
- Jeg hedder Marcus (In-game: ItzMarloDK)

Alder:
- Jeg er 12 snart 13 år gammel.

Tidligere Minecraft navne:

- Jeg har heddet: marcushv, MarloGamerz, BestRedstoneGuy og MarloDK.

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
- Ja, jeg har teamspeak og mic og vil hellere end gerne snakke med jer!

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
- Jeg er sådan lidt rundt omkring på Minelife men det sted jeg er mest online må være skyblock.

Hvilke typer spil spiller du?
- Jeg spiller primært MMO, FPS og RPG spil udover Minecraft.

Bruger du aktivt forumet?
- Der var en gang hvor jeg ikke var så aktiv på forummet, men lige på det seneste har jeg brugt det meget og vil blive ved med det.

Kan du godt lide at spille på vores servere?
- Jeg kan rigtig godt lide at spille på serverene på Minelife, og har også spillet på Minelife i omkring 2 - 3 år nu så har været her længe.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper?
- Jeg har en del tid til at være hjælper da jeg kun går til 2 fritidsaktiviteter og kan derfor være inde på serveren i 3 - 5 timer om dagen.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.
- Ja jeg har været bannet på andre servere før fordi jeg brugte min youtube kanal engang og lavede troll videoer til kanalen. jeg ved ikke hvorfor jeg troede det gav visninger engang tho.

---------------------------------------------------------------

Scenarier:

SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre?
- Jeg ville ikke virkelig gøre det helt vilde, andet end at ignorere dem og ikke rigtig andet.

SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?
- Det har jeg prøvet før og er sket en del gange og ikke kun på Minelife.

SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre?
- Jeg ville se om der var andre staff til stede, og spørge om de kunne komme og hjælpe til. Hvis de selv sad med en som den situation jeg sad i, ville jeg forsøge at tage den sag der lyder som om der er et virkeligt problem.

------------------------------------------------
Historier:

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren
- Dengang jeg kom med i Allans faction for første gang.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
- Jeg har et par hobbyer som spring, speed-cubing og gaming.

Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
- Ja, jeg har selv haft nogle servere, hvor der har været en 10 spillere inde, og vil selv syntes det har gået godt. Jeg har også været Moderator på en mindre server. Jeg har prøvet et par af alle ting, fra skænderier til mobning, hacking og griefing. Jeg vil sige det kunne være smartere at vælge mig som Hjælper, da jeg har været igennem nogle af de ting og udfordringer der kan komme som hjælper, og ved hvordan man skal tackle situationen rigtigt.

Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?
- Ja, jeg har lavet et par andre ansøgninger, men alle er blevet afvist som får mig til at sidde her og skrive lige nu. Jeg har ikke kunne finde min sidste ansøgning, så håber det er ok. Jeg kan dog sige at det er mere end et år siden.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?
- Jeg vil sige i skal vælge mig som hjælper, fordi jeg har prøvet et par af tingene der kan opstå og fordi jeg er en lidt ældre spiller. Desværre har jeg jo været bannet, men håber jeg har rettet op i jeres øjne.

Andet vi skal vide?
- jeg ved ikke om der er andet at vide tbh, ikke andet end det har været en fornøjelse at skrive den her ansøgning, og jeg håber ikke det var for kedeligt at læse for dig.