Hjælper Rank

Minecraft navn: RealCCGames

Fornavn: Christian

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): https://da.namemc.com/search?q=RealCCgames

Alder: 15

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Jeg har ikke TeamSpeak men det ville ikke være det problem at få det downloadet ned men jeg har også Discord/Skype hvis det er. Ja jeg har en mic

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Jeg er mest aktiv inde på OP Prison og Normal Prison

Hvilke typer spil spiller du?: Jeg spiller en del spil som Ark survival, Sea of Thieves og LOL
Men hvis i mener i minecraft, så det nok Kitpvp bedwars. Tnt spleef.

Bruger du aktivt forumet?: Ja det er jeg begyndt meget på og læser det meste af hvad der bliver skrevet.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: Nu når det er sommer ferie ville jeg nok kunne give en 4-5 timer om dagen. Når der ikke er ferie vil det nok blive en 2-4 timer om dagen. Kommer lidt an på arbejde osv.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Ja det har jeg. Har været bannet for hack. Det er dog mange år siden men hvad er sket er sket. Det er dog ikke noget som jeg vil bruge eller bruger mere for den skyld af at det ikke er sjovt for dig selv eller for andre som også spiller inde på serveren

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Nok da mig og min Bro i de gammle dage sad inde på den gammle soup pvp og bare flækkede alle som var derinde. Lidt Off Topic men nederen at i valgte at tage kitpvp ned

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Som jeg har sagt har jeg et job som jeg skal passe og så går jeg i fitness men det er bare lige når det sådan passer mig med tid at jeg gør det. Ellers ikke noget

Har du før været staff på en Minecraft server?: ikke nogen store server. Var engang admin på en server med en 50+ spillere så har viden om hvordan man bedst er staff.

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Nej det har jeg ikke

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: Jeg synes i skal vælge mig som staff fordi at jeg har nogle gode ideer som der måske ville hjælpe med at gøre spillere gladere for at spille herinde. Jeg kender en del som spiller derinde og jeg kan sige videre til jer hvad de end siger som måske kan forbedres eller addes. Jeg kan godt selv tage valg og har ikke brug for en til at følge mig med alt hvad jeg skal gøre. Jeg synes heller ikke rigtigt at der er nogen staff inde på OP Prison, og hvis der er, er det kun lige i et par minutter, også går de igen. Jeg kan nemt lærer og har spillet minecraft i de sidste mange mange år. Jeg kan tyde hvis der er nogen som bruger hack og kan vælge det rigtige der skal gøres og ikke gå i stress hvis der er en hacker. Jeg vil hjælpe de spillere inde på serveren eller herinde på dette forum hvis de har brug for noget eller et svar på noget. Hvis jeg ikke kender svaret ville jeg finde ud af det til dem.
Andet vi skal vide?:
Jeg er en meget afslappet person. Er altid i godt humør men kan også være den sure som tager det svære valg hvis der er et. Jeg vil ikke have et problem med at "Straffe" Mine venner som spiller derinde hvis de bryder en regel.

Tak for din/Jeres tid

Last edited: