Hjælper Ansøgning

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn: FrederikSFF

Fornavn: Frederik

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): Jeg har ikke haft tidligere navne.

Alder: 14

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Ja, det kan jeg, og jeg har en mic.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Jeg er mest aktiv på Skyblock, men når Pixelmon servern kommer, er jeg nok mest aktiv på den.

Hvilke typer spil spiller du?: Pixelmon/Minecraft og Fortnite, mest strategi spil.

Bruger du aktivt forumet?: Ja, jeg kommer nogle gange en på den.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: Jeg kan være på 9 timer i ugen, altså 1 time om hverdagen, og 2 timer om weekenden
Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Nej, jeg har ikke været bannede på andre server, heldigvis.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Mit bedste øjeblik var dengang, pixelmon var på Minelife. Det er godt i bringer det tilbage.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Jeg spiller meget tit basketball, både til træning og derhjemme.

Har du før været staff på en Minecraft server?:
Ja, jeg er endda owner på min egen server, men den er ikke så stor, så jeg har erfaring.

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Jeg har aldrig ansøget før, på Minelife.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: Jeg vil være en god hjælper, og vil hjælpe alle de spiller, som har brug for hjælp.

Andet vi skal vide?: Nej, der ikke så meget andet i behøves at vide, udover at jeg vil blive taknemlig, vis i vælger mig som hjælper. Jeg kender MathzDKK, og han siger det er spændende at være Staff.

Kærlig Hilsen: Your Best Frederik

Last edited:
Status
Not open for further replies.