Hjælper ansøgning

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn: SayFlex

Fornavn:Marcus

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): Har Haft 3 forskellige navne https://da.namemc.com/profile/SayFlex.2

Alder: 13 år og 11 måneder

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Ja jeg har en god HyperX Mic

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Towns og skyblock lige pt

Hvilke typer spil spiller du?:Minecraft,Csgo,Ark

Bruger du aktivt forumet?: kan godt have det åbnet i bagrunden men hvis jeg får hjælper er det intet problem at have det åbent 2-4 timer om dagen

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: 15-30 timer om ugen ca

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: 2 eller 4 ik af nogen alvorlig grund nu er det 1 eller 2 år siden så kan ikke huske grunden

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Da Jeg fandt ud af hvor god serveren var og da jeg købte rank, og møde en masse mennesker og snakke med dem

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Håndbold,Sport,lave noget sammen med vennerne. ser også nogen gange minelife streams

Har du før været staff på en Minecraft server?:Nogle små servere med rigtig få spiller mine venner hvis de har haft en server.

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Kan ikke finde den nogen steder det er nok 1-2 år siden jeg sidst gjorde

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: Fordi jeg er meget Aktiv på minelife og kender mange spillere, og at hjælpe spillerne er første prioritet. kan også mange af reglerne. Kan snakke godt engelsk. Har været på serveren i 2-3 år
Andet vi skal vide?: Nej

Status
Not open for further replies.