USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Hjælper ansøgning

mikkel14

New member
Minecraft navn:
Mit nuværende Minecraft navn er - boov_02

Fornavn:
Jeg heder - Mikkel

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com):
Her er mine tidliger Minecraft navne har haft 5 navne i alt - https://da.namemc.com/search?q=boov_02

Alder:
Jeg er 17 år gammel, 18 om 2 måneder - har fødselsdag den 30/9

Kan du sidde på Discord, og har du en mic?:
Jep kan godt side på discord og har discord på mobilen så jeg skal bare pinges så ser jeg det ;)

Hvor er du mest aktiv på Minelife?:
er mest aktiv på prison/skyblock nu ikke så meget online time da jeg har haft eksamener og sådan at tænke på men de overstået nu

Hvilke typer spil spiller du?:
Jeg spiller mest Minecraft men spiller os lidt CSGO.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?:
Jeg har godt og vel 3-5 timer om dagen dog her i sommerferien har jeg nok mellem 6-8 timer

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor:
Ja har været bannet fra jeres op prison for ca. et halvt års tid siden, fordi jeg havde overset man ikke måtte handle med rigtige penge nåede ikke en gang at give penge til nogen der var bare en der spurgte om jeg gad og så skrev jeg ja og så gik der 2 min uden der skete mere så fik jeg ban ;/

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren:
Jeg var rigtig vild med jeres op prison den gang og jeres nye prison maps og det med prestige jeg elsker det ;D

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?:
Jeg spiller bordtennis og går til skydning

Har du før været staff på en Minecraft server?:
Ja har haft admin af faringer ;)

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?:
Mener jeg har lavet en vagt ansøgning for godt og vel 3 måneder siden men fjernede den da jeg heller vil være spiller

Hvad vil du gerne have ud af staff rollen - Hvad vil du gerne lære?
Jeg vil gerne jeres staff team at kende sad med en klokken 3 i går nat og skrev med på prison han virker meget flink så jeres staff team vil jeg gerne lære bedre at kende

På en skala fra 1 - 10, hvor motiveret ville du kalde dig selv, hvis du blev tilbudt en staff rank?
9 ud af 10 Misbruger ikke staff rank og det bare dejligt at have når man er på som eneste staff og en begynder at spamme/tale grimt og sådan

Hvorfor spiller du på Minelife?
Jeg spiller på Minelife da i har så meget at tilbyde og jeres servere er godt opsat og så er der bare dejlig hjælp når man mangler det

Hvilke aspekter af din personlighed gør, at du bliver en god staff?
Jeg er god til at læse og er ikke bange for at sige min mening, jeg god til at lytte til andre og så spotter jeg nemt ting / ord der kommer i chatten som ik er acceptabelt.

SCENARIE: Du er alene på serveren som hjælper. Spillerne beskylder hinanden for hacks og de snakker grimt. Der kommer reports ind angående hacks - og 3 spillere efterspørger din hjælp rundt på serverne. Hvad gør du?
Jeg kontakter en anden staff eller 2 via discord og går vanish for at tjekke om den person de reporter faktisk hacker eller om de bare siger det for sjovt, eventuelt muter dem der snakker grimt inden jeg tjekker for dem der hacker da der ellers er uro i chatten :) vis man kan ss så ss'er jeg self personnen vis det bliver nødvendigt

SCENARIE: Du ser en spiller hacke. Der er ingen Moderators eller højere online til at kunne håndtere det, hvad gør du?
Jeg kontakter en mod via discord eventuelt kicker personnen i mellem tiden vis jeg ikke kan banne personnen, ved ikke om i har en /frezze kommando men ja.

SCENARIE: En spiller brokker sig til dig over, at han ikke har modtaget, hvad han har købt. Hvad gør du?
kontakter en admin+ og så fortæller jeg om episoden og så ser vi på den der fra.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?:
Jeg er godt observerende i chatten, er det nødvendigt kan jeg være meget på. er glad for at kunne hjælper andre og er generelt en glad person.

Din ansøgning bliver afvist med det samme, hvis du spørger ind til den på alle tænkelige måder - er du indforstået med dette?
Ja selvfølgelig, det da træls at have en der skriver "hvor når svare i på min ansøgning" når man nok har lidt vigtiger staff ting at tage sig til.

Andet vi skal vide?:
Ja min stavning er ikke lige den bedste, men ja håber i kan bære over med det . tak fordi i ville læse min ansøgning :)