USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Hjælper ansøgning

Status
Not open for further replies.

xtob

New member
Minecraft navn: xtob

Fornavn: Tristan

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): Ingen har altid hedet xtob
https://namemc.com/profile/xtob.1

Alder: 13

Kan du sidde på Discord, og har du en mic?: Ja, jeg har en virkelig god mic

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Jeg er mest inde på Nprison og skyblock spillede jeg meget på og vil gerne igen!

Hvilke typer spil spiller du?: Jeg spiller lidt varieret, jeg spiller csgo, gta, og minecraft

Bruger du aktivt forumet?: Ja, jeg sidder tit og kigger lidt rundt

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: jeg kan nok side 10-15 timer om ugen

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Nej jeg har aldrig været bannet før.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Et af mine bedste øjeblikke var da jeg var ny på Nprison og der var en der viste mig til BM det viste at det er et godt lille comunity vi har

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Jeg spiller meget basketball og jeg er meget til forskellig tøj

Har du før været staff på en Minecraft server?: Jeg har kun været staff på nogle venners servere

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Jeg har lavet en ansøgning på vagt men der var lukket for ansøgninger :(

Hvad vil du gerne have ud af staff rollen - Hvad vil du gerne lære? Jeg vil gerne hjælpe spillere med at få et god oplevelse på serveren

På en skala fra 1 - 10, hvor motiveret ville du kalde dig selv, hvis du blev tilbudt en staff rank? En solied 9’er

Hvorfor spiller du på Minelife? Jeg spiller ML fordi at det er ikke nogle toxic spillere i har samlignet med andre servere, og det er godt staff og serverene er virkelig gode

Hvilke aspekter af din personlighed gør, at du bliver en god staff? Jeg er nem at snakke med og så er jeg meget tålmodig.

SCENARIE: Du er alene på serveren som hjælper. Spillerne beskylder hinanden for hacks og de snakker grimt. Der kommer reports ind angående hacks - og 3 spillere efterspørger din hjælp rundt på serverne. Hvad gør du? Jeg starter med at mute de folk der snakker grimt og så kigger jeg de reports der er kommet og efter det hjælper jeg dem som vil have hjælp.

SCENARIE: Du ser en spiller hacke. Der er ingen Moderators eller højere online til at kunne håndtere det, hvad gør du? Jeg ser om der ikke er nogle der er højre rank på nogle andre servere som jeg kan skrive til ellers så finder jeg dem på discord og kontakter dem der

SCENARIE: En spiller brokker sig til dig over, at han ikke har modtaget, hvad han har købt. Hvad gør du? Jeg går ind på serverens hjemmeside og ser om jeg kan se at han har købt noget, hvis jeg kan det så siger jeg at han skal vente og så kommer det nok men hvis ikke så kontakter jeg en admin og så giver han ham perms

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: I skal vælge mig fordi at jeg har meget tid til at side som hjælper og fordi at jeg er moden og venlig. Jeg er også imødekommende og stresser ikke.

Andet vi skal vide?: Nej men jeg er altid på discord så i kommer bare ;)

Status
Not open for further replies.