USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Hjælper ansøgning

Status
Not open for further replies.

Kr1stens3n

New member
Minecraft navn:
Kr1stens3n

Fornavn:
Oliver

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com):

Alder:

15 år (bliver 16 i juli)

Kan du sidde på Discord, og har du en mic?:

Ja jeg har en mic og kan sidde en masse på discord

Hvor er du mest aktiv på Minelife?:

Jeg spiller mest på jeres skyblock men kan sagtens sidde på nogle af de andre servere hvis der mangler en staf ;)

Hvilke typer spil spiller du?:

Jeg spiller mange forskellige spil. Minecraft og Call of Duty mest lige nu

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?:

Jeg har masser af tid da bare på to dage har jeg været på i 18 timer tror jeg det var

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor:

Har været bannet på superawesome for at scamme en for 1k ems da jeg troede man godt måtte, men sådan er jeg ikke længere

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren:

Jeg har haft mange gode tidspunkter, men en af de bedste ting på serveren synes jeg selv er at der er mange der er aktiv i chatten og at staffene svare hurtigt :)

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?:

Ikke lige pt. nej

Har du før været staff på en Minecraft server?:

Ja en server som hed Ulticraft som ikke er åben længere, var hjælper på den server

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?:

Har lavaet en ja, men det er et godt stykke tid siden ;)

Hvad vil du gerne have ud af staff rollen - Hvad vil du gerne lære?

Vil gerne lære flere folk at kende på serveren, og en god oplevelse på serveren med staff teamet og spillerne

På en skala fra 1 - 10, hvor motiveret ville du kalde dig selv, hvis du blev tilbudt en staff rank?

Vil nok sige 11. Da jeg synes det er en mega god server mm.

Hvorfor spiller du på Minelife?

Fordi jeg synes det er en mega god server og der er et godt fællesskab derinde

Hvilke aspekter af din personlighed gør, at du bliver en god staff?

At jeg er en venlig person, og jeg er hurtig til at svare folk inde på serveren. Men på samme tid er jeg heller ikke bange for at straffe folk hvis det gør noget de ikke må

SCENARIE: Du er alene på serveren som hjælper. Spillerne beskylder hinanden for hacks og de snakker grimt. Der kommer reports ind angående hacks - og 3 spillere efterspørger din hjælp rundt på serverne. Hvad gør du?

Hvis de skriver grimt vil jeg starte med at mute dem og så derefter vil jeg starte fra en ende af og kigge på dem til jeg finder ud af om det de hacker eller ej og hvis jeg stadig er i tvivl ville jeg skrive til en staff på discorden om det kunne komme på og kigge

SCENARIE: Du ser en spiller hacke. Der er ingen Moderators eller højere online til at kunne håndtere det, hvad gør du?

Ville igen skrive inde på discorden om en af de højere ranks kunne komme på

SCENARIE: En spiller brokker sig til dig over, at han ikke har modtaget, hvad han har købt. Hvad gør du?

Spørger hvor lang tid der er gået, da der kan gå mellem 5-15 min ellers så vil jeg igen kontakte en højere rank person

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?:

I skal vælge mig fordi jeg har masser af tid til at være på serveren og så har jeg også erfaringer som hjælper :)

Din ansøgning bliver afvist med det samme, hvis du spørger ind til den på alle tænklige måder - er du indforstået med dette?

Det er helt fair ;)

Andet vi skal vide?:
Ikke lige umiddelbart

Status
Not open for further replies.