Hjælper ansøgning

Status
Not open for further replies.
  • Grundlæggende information -
  • Minecraft navn: Daniel__DK
  • Fornavn: Daniel
  • Tidligere Minecraft navne: DanielGuld, DenmandigeDaniel, DanielGamingDK, LikeItzDaniel, MrDanielWTF, MrDanielFTW, SniperBulletDK og nu Daniel__DK
  • Alder: 14 snart 15 bliver 15 den 6 januar
  • Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic? Har en super god mic og sidder dagligt på jeres teamspeak
  • Hvor er du mest aktiv på Minelife? Jeg er meget online på Oppriosn nprison creative skyblock
  • Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..? Elsker at bruge min tid på alle jeres server og bruger en del tid på forskellige forums da jeg spiller mange forskellige spil osv. Csgo H1Z1 moddede mc.
  • Hvor meget tid har du til at være Hjælper? Har på en dag nok 4-6 timers tid til at hjælpe og kan være online vær dag når jeg har tid til det.
  • Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor. Har været perm bannet på minelife fordi, min døde mor blev svinet til og jeg kunne ikke styre mine følgser den gang. Så det endte ret galt, men jeg har lært og holde styr på mine vrede og mine følgser nu. :)
  • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre? Jeg skriver til ham at jeg gør mit job og det skal han ikke blande sig i fordi jeg holder styr på hvem jeg muter.
  • Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren En af de bedste øjeblikke på minelife for mig var nok da jeg startede der inden sammen med 8 andre gode venner, og vi spillede en masse opprison og creative på det tidspunkt og hyggede os meget sammen.
  • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? Som sagt har haft 2 års perm ban men jeg lærte at holde min vrede inden og ikke lade det går så vidt, det var ikke det bedste og nok heller ikke det mest klogeste.
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? Jeg går ikke til noget sport eller andet jeg sidder mest der hjemme og laver skole ting ellers sidder jeg på minelife og spiller mens jeg er på ts og holder styr på om folk nu skriver pænt, vis ikke de gør så får de en report for grimt sprog brug.
  • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
    - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper. Har ikke haft min egen server men har været hjælper på flere af mine venners server hvor jeg stod for at holde styr på chatten, og at folk var søde mod hinanden. De skal gøre som der står i reglerne.
  • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? Jeg vælger altid min skole før noget andet og når jeg er færdig, kan jeg spille på minelife men har for det meste aldrig lektier for der hjemme
  • SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre? Jeg først vælge mig og tage den person som muligt vis hacker og tjekke det og så tage mig af den person med soundboard og få det klaret, alle skal have det godt på vores teamspeak og server.
  • Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? Det her er min første ansøgning på minelife har ikke ansøgt før nu.
  • Hvorfor skal vi vælge dig som staff? I skal vælge mig fordi jeg kan holde styr på flere ting af gangen jeg er en super i mødekommende person, jeg hjælper alle som jeg kan og give gode råd til folk der spørg om ting. Jeg vil gøre mit bedste og håbe at jeg gør en stor forskel på minelife fordi det er en super god server <3
  • Andet vi skal vide? Ikke andet end jeg snart er 15 Jeg spiller omkring 8 timer vær dag

Status
Not open for further replies.