USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Hjælper Ansøgning

Status
Not open for further replies.

Lücid

New member
Minecraft navn: 2JZ_Lucid

Fornavn: Emil

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): Har haft samme navn siden beta :)

Alder: 22

Kan du sidde på Discord, og har du en mic?: Ja, det kan jeg, og jeg har mic :)

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Towns

Hvilke typer spil spiller du?: Meget passiv, hygge spiller :)

Bruger du aktivt forumet?: Ikke endnu, da jeg er ret ny på serveren

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: Omkring en 7 - 8 timer. Har mest tid i weekenden

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Nej, det har jeg ikke.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Er ret ny på serveren, så har ikke lige noget endnu :)

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Jeg har et barn og en kæreste, som optager meget af min tid. Ellers skater jeg rigtig meget, og har også tidligere været ishockey spiller :)

Har du før været staff på en Minecraft server?: Ja, det har jeg for mange år siden, som admin. Har meget erfaring som staff, da jeg er admin på 2 meget store Rust servere, begge med over 200 spillere på hver dag. Kan sende links til serverene, hvis det ville gøre nogen forskel :)

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Nej, det har jeg ikke :)

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: I skal vælge mig fordi jeg har meget erfaring inde for det. Jeg er meget god til at holde hovedet koldt i presset situationer. Jeg taler altid pænt til folk, selvom de ikke taler pænt til mig. I har en meget lækker server, og jeg vil egentlig rigtig gerne bare hjælpe! :)

Andet vi skal vide?:
Ikke andet jeg lige kan komme på lige nu. Men hvis i har flere spørgsmål omkring mig, kan i da bare lige smide en besked til mig på Discord! Lücid#0469 :)

Last edited:

Sckaletz

Owner
Staff member
Godkendt!

Du bedes møde til en kort introduktion på Minelifes Discord ( https://discord.gg/FAQTVHH ) på et af nedenstående tidspunkter. Passer ingen af tidspunkter dig så kontakt mig venligst på Discord eller in-game for en anden tid.

Onsdag d. 11. december kl. 19.00
Torsdag d. 12. december kl. 19.00

Du bedes bare sætte dig i rummet "Hygge Rum #2", hvorefter jeg vil trække dig over i vores møde rum.

Status
Not open for further replies.