Hjælper ansøgning

[Info omkring mig]
Navn. Søren Jørgensen
In-game navn. _emrepvp_
Alder. 20 år
By. Fredericia
------------------------------------
[Kontakt]
Teamspeak. _emrepvp_
Discord. _emrepvp_ #5527
Mobil nr. Hvis i en dag skal bruge det
--------------------------------------------------
Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
Ja det kan jeg godt har en okay mic hvor man kan høre mig
-------------------------------------------------------------------------------
Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Lige pt er jeg gået igang med towny sammen med min lillebror og halv lillebror
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på
vores servere? Osv..?

Har csgo og en masse andre spil men er gået helt amok i minecraft det er det enste jeg spiller
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvor meget tid har du til at være Hjælper?
Har tid hver dag efter skole er i gang med uddannelse som smed så efter 15:30 kan jeg ca til kl 22-23 tiden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.
Har aldrig være bannet fra jeres server og ønsker jeg heller ikke i sådan et godt fælleskab
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre?
De skal bare have msg mute da man ikke skal spamme også ville jeg fortælle dem at det er imod reglerne at spamme derfor fik de mute
Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren
Nok da jeg fik overtalt min lillebror og halv lillebror til at spille her inde på towny men der sku mange af de bedste øjeblikke
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?
Måske en lidt dum fejl af mig men da jeg var igang med kørekort var jeg ude og køre sammen med kørelære ude på landet og kørte ca de 80 som man måtte også så jeg der kom et sving og det tog jeg med 60 km/t hade ikke set der stod 40km/t så vi røg en tur i grøften
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
Har leget lidt med 3d printer men ellers er det bare familie og minecraft
------------------------------------------------------------------------------------------------
Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
Har selv haft en server engang men ellers har jeg masser af erfaring fra nogle server og da jeg var staff inde på minelife fik jeg også en masse erfaring
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?
Er aldrig sket laver altid de ting jeg skal ha gjort færdig inden jeg starter men og game
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre?
Ville starte med og få styr på serveren ellers ville jeg hurtigt sige til ham på teamspeak at der lige går 1 minut ind til jeg har fået styr på serveren og det med de personer
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?
Har ansøgt før og blev godkendt men hade ikke nok timer inde på serveren men det er blevet meget bedre nu så vidt jeg husker var det den 05-1/2018 jeg blev godkendt
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvorfor skal vi vælge dig som staff?
I skal vælge mig fordi jeg er en stabil person elsker og hjælpe andre hvis de har brug for hjælp også fordi jeg gerne ville være en del af teamet og håber jeg kan være med til og holde styr på serveren og de dejlige mennesker som nu er inde og har måske nogle ideer til nogle af jeres server er 100% på i chatten
Andet vi skal vide?
Ja en lidt træls ting men tror godt i har set det rundt omkring i min ansøgning glemmer punktum og komma men ellers hvis der er mere skal i da bare skrive så skal jeg nok prøve og svare på dem. Følger mig klar igen til og være staff da jeg er kommet tilbage til og spille meget igen håber selvfølgelig det okay jeg bruger den samme ansøging som før da der ikke er sket det store til at lave om i den
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hilsen Søren Jørgensen
12-07-2018
16:33