Hjælper Ansøgning

• Grundlæggende information -

• Minecraft navn:
  • NicoPCMCgamer

• Fornavn:
  • Nicolaj

• Tidligere Minecraft navne:
  • Shen252

• Alder:
  • 14 år fylder 15 d. 22/12 men vil selv mene jeg er en meget moden person

• Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
  • ja jeg kan godt sidde på teamspeak når jeg lige før det downloade da jeg mest bruger Discord. og jeg har en blue yeti microfon

• Hvor er du mest aktiv på Minelife?
  • pt towny men har også været lidt på de andre servere

• Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet?
  • Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..? jeg spiller minecraft og fivem. nej jeg bruger ikke forumet særligt meget. ja jeg kan godt lide at spille på jeres server da jeg mener det er et godt fællesskab der er blevet opbygget derinde

• Hvor meget tid har du til at være Hjælper?
  • her i sommerferien har jeg en del tid man kommer også til at skulle arbejde en del og efter sommerferien vil jegt nok bruge 4-5 timer derinde om dagen

• Har du nogensinde været bannet på andre servere?
  • Hvis ja, beskriv hvorfor. nej jeg har aldrig været bannet på nogen af jeres servere og vil nok heller ikke gøre det da det tager alt det sjove væk fra spillet

• SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende.
  • Hvad ville du gøre? først og fremmest vil jeg self. mute den anden spiller og hvis det er noget meget groft han har skrevet til mig som fx jeg skal dø vil jeg nok kontakte en lidt højere inde på serveren så han kan tage en beslutning om om han skal have ban eller lignende

• Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren?
  • altså jeg har haft mange gode stunder derinde men de bedste af dem er nok når jeg bare sidder og bygger for mig selv kan lige smide nogen af mine buildings ind også

• Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år?
  • Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? jeg kan ikke lige huske nogen fejl jeg har lavet derinde lige nu.

• Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
  • lige nu har jeg ikke nogen hobbyer som sådan men som sagt længere oppe spiller jeg også fivem hvor jeg har min egen server men spiller ikke særlig meget derinde mere da det er blevet kedeligt

• Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
  • jeg har ikke lige nogen erfaring inde for minecraft men som sagt har jeg min egen fivem server hvor jeg har været ejer i lidt over et halvt år og har også været admin, head-admin og moderator inde på en fivem server.

• SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?
  • ja det er et meget kendt scenario for mig der jeg engang imellem for arbejde med hjem hvor jeg siger til mig selv at jeg lige holder en pause og så er den dag bare gåety

• SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre?
  • jeg ville nok lige sige til de 2 gutter at de lige skal holde sig væk fra ham og så tage ham med soundboarded da jeg tænker det går hurtigere og så skrive til en anden en der måske kunne tage hackeren eller ville jeg tage ham bagefter

• Har du lavet tidligere ansøgninger?
  • I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? nej det her er min første ansøgning inde på den her server

• Hvorfor skal vi vælge dig som staff?
  • i skal vælge mig som staff da jeg er god til at holde hovedet koldt under pressede situationer og kan hjælpe med at bygge inde på serveren selvom det ikke er bygger jeg ansøger som

• Andet vi skal vide?
  • nej ikke noget lige pt men vil skrive på opslaget hvis der kommer noget

Vedhæftninger