Hjælper ansøgning

Status
Not open for further replies.
  • Minecraft navn:
  • Mit minecraft navn er D8H

• Fornavn:
  • Marcus

• Tidligere Minecraft navne:
  • Mine tidligere minecraft navne er: Frozty__ Resten har du vist ikke brug for :p :).

• Alder:
  • Jeg er 15 år gammel.

• Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
  • Ja, jeg jeg sidder rigtig meget på TeamSpeak, og jeg har en okay mic.

• Hvor er du mest aktiv på Minelife?
  • Jeg er rigtig meget aktiv på Survival, er også en smule på Souppvp og Opprison, kommer dog også til at spille på Vanilla når den kommer (Hvis den kommer).

• Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?
  • Jeg spiller for det meste Minecraft.
  • Jeg er på forumet 2-4 gange om ugen.
  • Ja, det hyggeligt og spille på jeres servere, synes dog det sjovest på ts.

• Hvor meget tid har du til at være Hjælper?
  • Jeg har okay tid til at være hjælper på serveren. I gennemsnittet har jeg 15-20 timer om ugen, hvor jeg kan være hjælpe, grunden til ikke mere er pga. af Arbejde og eksamener

• Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.
  • Ja, jeg har været banned et par. gange, sidste gang fordi jeg var en klaphat (Skriv hvis det skal uddybes mere).

• SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre?
  • Jeg ville fortælle spiller jeg gør mit arbejde, og de skal stoppe med at spamme (Muter personen bliver ved). Der efter vil jeg kigge om det faktisk passer (Hvis jeg er i tvivl)

• Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren
  • Jeg har mange gode øjeblikke, primært fra ts'en hvor vi har været flere folk som har hyggede os. (Nogle gange 8-15 spiller på samme tid)

• Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?
  • Den sidste fejl var den jeg lavede et halvt år tilbage, hvor jeg ikke tænkte mig om før jeg handlede, er self fuldt ud forståede for, hvis det påvirker min ansøgning.

• Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
  • Jeg skal på arbejde op til flere gange om ugen, i 3 time af gange, og så lige hvis jeg skal på tur med familien, eller bare vælger og hygge med familie eller venner.

• Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
  • Jeg var mod på jeres server, før jeg dummede mig virkelig groft.

• - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper.
  • Jeg har fundet ud af hvordan jeg ikke skal gøre og hvordan man skal håndtere ting (Inden for jeres acceptable rammer)

• SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?
  • Ja det kender jeg godt, dog ikke så meget for tiden, da jeg fokusere mere på skolen her resten af måneden pga. eksamenerne.

• SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre?
  • Jeg ville bede spilleren report "hackeren" så en mod eller over kan tage et kig på sagen, der efter joine på ts, hvis det passer banner jeg hende/ham i 2 timer, hvor efter jeg vil få fat på en mod+ som kan give hende/ham den "rigtig" straf.

• Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?
  • Ja, lavede en da jeg blev acceptede, og en for 1-3 måneder siden hvor jeg blev afvist pga. af den gang.

• Hvorfor skal vi vælge dig som staff?
  • Jeg vil gerne have en chance for at bevise jeg er blevet klogere efter den gang, og fordi jeg elsker og hjælpe folk.

• Andet vi bør vide?
  • Jeg forstår som sagt et nej. Men håber på at blive acceptede :) så jeg kan hjælpe folk på flere måder.

Status
Not open for further replies.