Hjælper Ansøgning

Status
Not open for further replies.
  • Grundlæggende information -
  • Minecraft navn: GameGuitaristen
  • Fornavn: Jonas
  • Tidligere Minecraft navne: GamePlayzDK skiftede til GameGuitaristen da der var en der valgte at tage samme navn som mig bare med (r) i
  • Alder: 15
  • Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic? ja jeg har et trust gaming headset
  • Hvor er du mest aktiv på Minelife? opprison og skyblock
  • Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..? jeg spiller spil som CS:GO og Minecraft jeg bruge somme tider forumet da det er spændende at læse her inde og jeg kan godt lide at spille på jeres servere da der er mange flinke mennesker :D
  • Hvor meget tid har du til at være Hjælper? jeg har alt den tid til at være hjælper som der skal være da jeg elsker at hjælpe folk
  • Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor. ja jeg har været bannet på en server for grimt sprog men det er ved at være 4 år siden
  • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre? jeg ville msg dem tilbage og sige jeres ven må vente til han for unmute da han fik det af en grund (fx grimt sprog) der for må man lære af sine fejl og vente til sin straf er til ende
  • Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren jeg husker ikke rigtigt minder men en ting jeg ved at at man for mange minder ved at hygge sig med andre
  • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? sidt jeg lavede var da jeg skulle have afvide af skolen om jeg var arbejdsparat hvor de sagde jeg ikke var men efter at jeg har taget mig mere sammen har jeg lært at man kan næsten alt hvad man vil bare man prøver
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? jeg har en hoppy der er under at jeg godt kan lide at spille guitar i min fritid
  • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring? nej det har jeg ikke men man er har jo for at lære
    - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper. høre sammen med mit svar oven over
  • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? ja somme tider bare ikke i stil med lektier men pligter her hjemme som oprydning
  • SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre? først ville jeg msg ham der beder mig tjekke en hacker at jeg kommer om 2 sek og i mens han venter går jeg på teamspeak og snakker med den anden person i mens jeg ser efter den mulige hacker
  • Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? sidst jeg lavede en ansøgning er ca 2-4 måneder siden
  • Hvorfor skal vi vælge dig som staff? jeg synes i skal vælge mig som staff da jeg ikke begynder på noget uden at færdiggøre det og så synes jeg også at jeg er god til at gøre folk glade rundt omkring i hverdagen og inde i spil
  • Andet vi skal vide? ja nogle gange kommer min far og beder mig rydde op uden jeg ved det men dette holder mig ikke væk fra at lære

Status
Not open for further replies.