Hjælper ansøgning

Status
Not open for further replies.
Grundlæggende information -
    • Minecraft navn:
    • Mit minecraft navn er JonasGamingDK_v2.
    • Fornavn:
    • Mit fornavn er Jonas.
    • Tidligere Minecraft navne:
    • Mit tidligere minecraft navn er: Jbc06 har ik andre.
    • Alder:
    • Jeg er 12 år gammel.
    • Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
    • Ja, jeg kan sidde på TeamSpeak, men jeg har dsv ik nogen mic.
    • Hvor er du mest aktiv på Minelife?
    • Jeg er rigtig meget aktiv på Survival.
    • Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?
    • Jeg spiller for det meste Minecraft.
    • Jeg er ikke ret aktiv på forumet, men det kan jeg blive.
    • Ja, jeg kan godt lide at spille på jeres servere.
    • Hvor meget tid har du til at være Hjælper?
    • Jeg har meget tid til at være hjælper på serveren. I gennemsnittet har jeg 5-6 timer om dagen, hvor jeg kan være hjælper.
    • Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.
    • jeg har været bannet på en server for raklame.
    • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre?
    • Jeg ville mute spillerne, hvis de begyndte at spamme mig i msg, og begynder at kalde mig for ting, som de ikke skal. Og så ville jeg skrive til dem, at de skal stoppe og opføre sig pænt.
    • Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren
    • Jeg har mange gode øjeblikke på Minelife fordi jeg spiller meget her inde. Fx Jeg var inde på op-prison da jeg var ved at nå prestige 1. da jeg så prestiged var der mange der skrav Tillykke, GG og GZ
    • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?
    • Jeg tror ikke at jeg har lavet nogle fejl, i hvert fald ikke af hvad jeg kan huske. Men hvis jeg laver nogle fejl, så vil jeg undskylde over for personen, hvis det indebærer en person. Men ellers vil jeg prøve at rode bod på de fejl jeg lavede.
    • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
    • I weekenderne er jeg social med min lillebror eller nogen venner fordi at vi cykler meget rundt i den by jeg bor i
    • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
    • Jeg var engang engang Head-Admin på min lillebror server som jeg hjælpe med at få gang i.
    • - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper.
    • Jeg har fundet ud af hvordan jeg kan hjælpe andre spillere, og jeg har meget om hvordan det er at have ansvar på en server. Og det vil kunne hjælpe mig meget, fordi jeg ved hvordan jeg skal hjælpe andre spillere.
    • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?
    • Nej, scenariet er ikke bekendt, fordi jeg laver mine lektier på skolen
    • SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre?
    • Jeg ville få fat i en mod eller højere rank, og fortælle dem hvad der sker, og spørg om de ville hjælpe mig, da hjælpere er til for at sørge for at spillere opfører sig ordentligt.
    • Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?
    • Ja jeg har ansøgt før kan bare ikke huske hvor lang tid siden fordi jeg ikke spille i 1-2 år her inde.
    • Hvorfor skal vi vælge dig som staff?
    • Jeg synes at I skal vælge mig som staff, da jeg har massere tid til at være online, og jeg elsker at hjælpe folk. Jeg synes også at I skal vælge mig, fordi jeg vil bruge min tid på at være staff og hjælpe serveren.

Senest redigeret:
Status
Not open for further replies.