Hjælper Ansøgning

• Minecraft navn: Fantastiskk.

• Fornavn: Luke Kinch.

• Tidligere Minecraft navne: Tiltt og JegHaderPvP _Brad_ ImJustASmurf LookDisDuuude Ventyr LittleGoat Brad2060.

• Alder: 14 år gammel.

• Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic? Har brugt Teamspeak meget. Jeg kender meget til Teamspeak commands osv. Jeg har en mic og den er god :D

• Hvor er du mest aktiv på Minelife? Souppvp eller Opprison eller Faction.

• Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..? Spiller Minecraft for det meste. Nogen gange når jeg intet har at lave (Det kommer vel nok ikke til at ske hvis jeg bliver mod) Så spiller jeg Csgo eller Fortnite. Hvis jeg er helt ude på skidern spiller jeg pubg. Jeg har ikke været aktiv på forumet fordi jeg har lige lavet min forums account. Men vil da meget gerne hjælpe til her og hjælpe alle jeg kan herinde. Jeg elsker at spille på jeres server, det er derfor jeg har valgt den frem for mange andre.

• Hvor meget tid har du til at være Hjælper? 3 timer om dagen nogen gange 4-5. I weekenderne er det noget helt andet. Der er jeg vel online fra da jeg står op. Normalt står jeg op i weekenden kl 10 og går i seng kl 3 så det er jo ok meget tid.

• Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor. Har været banned på en Engelsk server før i 1 uge fordi jeg ikke kiggede ordenligt i chatten hvor de skrev "Don't go in here rn. We are doing something" Så kommer jeg jo self til at gøre det.. Men nu har jeg lært af den fejl så det sker jo ikke mere :) Der lærte jeg faktisk også at kigge rigtig meget i chatten. Det syntes jeg nemlig er spændende. Elsker at se folk have det sjovt eller snakke godt sammen.

• SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre? Jeg ville sige "Rolig nu. Jeg gjorde mit job, han skrev ikke pænt og det syntes jeg ikke er ok at gøre i chatten her. Hvis i vil klage så ik gør det i msg. Smut ind på forumet og gør det. Bliver de ved og spammer grimt, giver jeg dem mute.

• Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren Det var da jeg raidede en og han begyndte at græde. Jeg fik det så dårligt at jeg gav ham tingene tilbage og så var han srsly det mest omsårgs fulde menneske jeg nogensinde har mødt. Jeg elsker når man møder nogen der er så søde mod andre.
  • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? Jo ser du. Jeg lavde en fejl hvor jeg skiftede mit navn til et andet navn og tpa'ede en og så var det jeg ikke blev fanget. Jeg havde lyst til at sige det meen gad ikke have ban fordi jeg elsker ML. Jeg tog det som en læring og vil aldrig bryde en regl igen.

• Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? Går jo til Amerikansk fodbold 17:00 til 19:00 Tirsdag og Torsdag.

• Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring? Nej men har mange venner som har været staff hvor de har givet mig tips og tricks til at klare ting som er svære osv. Har en del erfaring :)
    - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper.

• SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? Eh ja det er sket en del gange bare ikke med 2 timer men 1 time eller noget.

• SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre? Jeg skriver det ned. Så tager jeg det som er værst og så klarer jeg bare det hele. Hvis nu det er virkelig slemt og jeg skal være 2 steder på en gang. Så er jeg da ikke bleg for at spørge om hjælp, det er jo det de andre staffs er her for :)

• Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? Har ikke lavet en ansøgning før fordi jeg ikke har følet mig klar til det. Det er jeg nu derfor har jeg lavet min nu :)

• Hvorfor skal vi vælge dig som staff? I skal vælge mig fordi jeg elsker at hjælpe, er meget sjov og elsker at gøre folk mega glade. Elsker virkelig at hjælpe fordi når jeg hjælper en og de bliver glade, bliver jeg selv glad og så er alle glade :) Jeg kender en del commands da jeg har lært en masse af nogen venner. Jeg møder op til møder og jeg er altid klar på at hjælpe ligegyldig hvilken situation jeg er i :)

• Andet vi skal vide? At du skal have en god dag :) Og tak for at du brugte en masse af din dyre tid på at læse den her ansøgning :)