Hjælper ansøgning

Status
Not open for further replies.
Lad os bare starte.

Minecraft navn: Siffy

Fornavn: Mads

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): Før Siffy, var mit minecraft navn MadsPeter777, men her er et link: https://namemc.com/search?q=Siffy

Alder: Jeg er 13 år gammel

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Ja, jeg kan sidde på TeamSpeak ofte, og jeg har en blue yeti som mic :)

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Prison og Skyblock :)

Hvilke typer spil spiller du?: Hvis det er dette i mener så spiller jeg også skydespil, når jeg ikke spiller minecraft. (Hvis i mener noget andet, bare lige skriv)

Bruger du aktivt forumet?: Ja, well ikke nu. Men det kan jeg godt begynde med!

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: Jeg vil lige sige en realistisk tid, kan sagtens gå hen og blive mere, men alle dage undtagen tirsdag og onsdag. Måske 2 timer. Tirsdag, Onsdag. Nok 1 time (Begrund af sport)

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Nej, ikke hvad jeg kan huske. Er self ikke sikker da jeg har spillet på serveren i mange år.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Dengang i havde OP-Prison, og jeg hjalp en masse med at skaffe lidt penge. Og jeg selv var ret så god :)

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Jeg går til badminton, så det elsker jeg at lave i min fritid. Udover det elsker jeg også at programmere, derfor går jeg ogs til kodning.

Har du før været staff på en Minecraft server?: Ja flere. Har også haft min egen. For noget tid siden, ikke så stor men altid 10+ spillere inde.

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Nej det har jeg ikke. Da jeg lige ville være klar og lidt ældre først.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: Fordi, jeg har meget erfaring med serveren og jeg kan hjælpe en del. Og fordi jeg elsker jeres community.
Andet vi skal vide?:
Ikke rigtigt, andet end jeg håber at jeg får hjælper. Og fortsat god dag!

Status
Not open for further replies.