Hjælper Ansøgning "ZackSmackPack"

Status
Not open for further replies.
Mit rigtige navn: Andrei Walløe

Minecraft navn: ZackSmackPack. Har også heddet Zickexm og en masse andre navne. Link til de navne jeg har heddet-> https://da.namemc.com/profile/ZackSmackPack.1 .

Om mig: Jeg er en dreng på 15år. Jeg har fødselsdag den 4 januar. Jeg går til spejder om ondsdagen. Det jeg laver til hverdagen er at jeg sidder og taler med mine venner på discord og ts. Hygger mig virkelig meget med dem mens jeg spiller på Ml.

Er du klar på det udfordringer der kommer vis du bliver Hjælper?: Jeg er klar på det udfordringer der kommer og er. Og at når man er staff må man ikke være afk på serveren. Jeg kender godt nogen fra staff og spillere fra Minelife. så jeg kan få et godt sammerarbejde med det staff teamet på Minelife.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper: Jeg er til hverdag på Minelife og sidder med mine venner og spiller. Jeg er på Minelife 8 timer om dagen, og kan altid kontaktes på discord eller skype.

Hvad spil spiller du for det meste?: Jeg spiller for det meste Minecraft, inde på minelife. Ellers sidder jeg sjældent med mine venner fra min skole og spiller csgo.

Hvad for nogen server spiller du på minelife?: Jeg spiller på Nprison og towns, og nogen gange tjekker jeg de andre server ud og ser hvad folk laver der inde. Når Pixelmon og Factions åbner kommer jeg næsten kun til at spille der inde men jeg stopper ikke bare på de andre server. Der kommer jeg stadig til at spille på dem, men ikke lige så meget som før.

Når folk har brug for hjælp er du så klar til at hjælpe dem?: Jeg er altid klar til at hjælpe folk som har brug for en hånd til noget. Fx vis nu en har fået det dårligt eller er vildt sur over noget så er jeg klar til at tale ham til fornuft og gøre alt det jeg kan.

Hvorfor synes jeg at jeg skal blive Hjælpere: Jeg synes, at jeg skal være Hjælper fordi at jeg godt kan holde styr på folk og at alle på discord serveren har lige ret til hvad de må udtrykke sig og hvordan de må opføre sig.

Mit bedste øjeblik på Minelife: Mit bedste øjeblik var nok da jeg startede inde på minelife og begyndte at spille der inde og jeg fik jeg nye venner. Det var vildt fantasik at være sammen med dem og alt den hygge vi havde på serveren. Fx blev jeg venner med itzMarkkz. Og Laspe som jeg spillede hcsurvival.

Fortæl os noget som du har gjort i dit liv: Okay vil fortælle noget mærkeligt/lidt klamt jeg har gjordt er at jeg har været til en fest om aften og drukket 20 liter sodavand spist 3,5 liter is og 5 liter chips. Brækkede mig også 30 gange så jeg var helt død næste dag. Grunden til jeg brækkede mig og drak så meget sodavand er fordi vi lave sådan druk leg med at drikke sodavand til man brækkede sig. Det en mærkelig ting jeg har gjort…

Nogen fejl som du har begået på Minelife?: Ja, jeg har begået nogle fejl som jeg ved ikke var ok, men jeg var ond nok til at begå det fordi jeg læste reglerne for serveren, og der stod ikke noget imod det. Jeg skulle bare bruge mit hoved og tænke mig om, og det gjorde jeg desværre ikke. Men til sidst gik det lidt for langt med den fejl jeg gjorde. Jeg beklager meget over det jeg har gjort, og håber jeg får en ny chance. Det kan godt være det er bare mig, men jeg mener, at alle burde få en ny chance, for at bevise, at de er blevet til et nyt, og forbedrede menneske.

Så har jeg ikke mere I bliver nødt til at vide. Håber jeg kan prøve noget nyt og blive et pænt nyt medlem af staff teamet.

Last edited:
Status
Not open for further replies.