USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Hjælper ansøgning - xAsger

Status
Not open for further replies.

xAsger

New member
Minecraft navn: xAsger

Fornavn: Asger

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): https://da.namemc.com/profile/xAsger.2

Alder: 14 år

Kan du sidde på Discord, og har du en mic?: Jeg har altid discord (Asger#3644) åben og jeg har en mic :)

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Creative & Towns

Hvilke typer spil spiller du?: Minecraft og Raft

Bruger du aktivt forumet?: Ikke lige pt. men jeg vil begynde at bruge det oftere

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: Alle dage i ugen efter skole, medmindre jeg har planer (ca. 50+ timer)

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Jeg har ikke været bannet på andre servere

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: De gode gamle Minelife dage da vi alle var sammen på Creative og lavede 'RP' :,)

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Jeg går til Springgymnastik og så tegner jeg tit :)

Har du før været staff på en Minecraft server?: Ja! Jeg har haft mine egne servere, som var rigtig succesfulde, jeg har også været alt fra Helper til Admin på andre servere :)

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Jeg tror nok jeg lavede 2 da jeg var sådan 11 år, har ikke datoen

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: Fordi at Jeg gerne vil hjælpe til på Minelife, jeg føler også at jeg kan være en stor hjælp fordi at jeg nu har været på minelife i cirka 3-4 år, så ved jeg en del om serveren, jeg kender også til mange af jeres staff og er venner med langt de fleste på serveren.

Andet vi skal vide?: Min tideligere forum account er blevet slettet så det er derfor min nuværende account er rimelig ny, jeg har været meget på forum med min gamle account :)

Last edited:
Status
Not open for further replies.