Hjælper ansøgning: X_x_ImHere_x_X

• Grundlæggende information om mig
  • Minecraft navn: X_x_ImHere_x_X
  • Fornavn:
  • Tidligere Minecraft navne: _ItsCarlo_, AndersKirstine, A_Carlo2007, _ItsYodoYT_
  • Alder: 11
  • Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic? Ja
  • Hvor er du mest aktiv på Minelife? Creative
  • Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..? Forskelligt. Ikke rigtig. Ja
  • Hvor meget tid har du til at være Hjælper?
  • Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor. Har været bannet på universehub ved en fejl og har været bannet på ml fordi min ven skriv alt muligt dumt på nogen skilte
  • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre? Skrive at jeg ikke unmuter ham passer mit job (Det kan godt være lidt flabet)
  • Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren: Da' jeg fik MASTER
  • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? Da' jeg skriv mange DUMME ting i chatten skriv. Skriv undsyd til dem jeg skriv noget om men er bedre nu.
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? Badminton
  • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring? Ja fra superawesome ( Ved godt det ikke helt er det samme)
    - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper. Har lært at kunne forklare folk hvad ser sker nå det er der sker noget og kan nogle commands
  • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? Nej
  • SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre? Først tjekke hackeren også finde ud af hvem det er der bruger soundboard på TeamSpeak
  • Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? Ja har lavet en søndag den 24.
  • Hvorfor skal vi vælge dig som staff? Jeg har Aaffaring og kan godt ide at hjælpe folk/servere
  • Andet vi skal vide? Vis i vil vide mere så kan i kontakte mig på skype: carlo08123. Discord: Anders#4341. TS nogen gange