Hjælper ansøgning Vap3e

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn: Vap3e

Fornavn: Alexander

Tidligere Minecraft navne (https://da.namemc.com/profile/Vap3e.2 Har skiftet navn ca 4 til 5 gange.)

Alder: 15 bliver 16 til November

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Har en mic og kan hurtig skaffe Teamspeak da jeg mest bruger Discord :)

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Towns

Hvilke typer spil spiller du?: CSGO Minecraft for det meste og nogen gange Apex

Bruger du aktivt forumet?: Ja har også for nogen dage siden smidt en Youtuber ansøgning ind :)

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: Om Tirsdagen kan jeg indtil 18:00 for skal til træning

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Ik rigtig udover Hypixel på min gamle account jeg ik bruger mere. Blev bannet for en 12 årig knægt syndes det var sjovt at hacke. :p

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Der er mange helt klart da mig en af mine venner blev færdig på vores fyrtårn! :)

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Skydning hver Tirsdag

Har du før været staff på en Minecraft server?: Ja mange ikke nogen pt. Derfor søger jeg på denne :)

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Det må være omkring 8/13-2018 og ca 2 har jeg lavet.
Hvorfor skal vi vælge dig som staff?:
Jeg synes i skal vælge mig som staff da jeg er meget god til mennesker og til at finde frem til løsninger af problemer. har været på serveren i et stykke tid nu og kan efterhånden alle reglerne i hovedet. Jeg er altid på medier så er aldrig svær at få fat i.

Andet vi skal vide?: Jeg kan flydene Engelsk så Engelsk er intet problem.Er lidt Ordblind men ik meget! det er ik noget problem men nogen sværer sætninger kan jeg ik stave til/Ord. Er meget god til Commands osv og er meget god til at hjælpe folk! Vil sige tusind tak for jeres tid. Forsæt god dag!/God aften! :)

Status
Not open for further replies.