Hjælper Ansøgning <-> ShowMeHomie

Status
Not open for further replies.
  • Grundlæggende information
  • Minecraft navn: ShowMeHomie
  • Fornavn: Aksel
  • Tidligere Minecraft navne: På denne her Account har jeg heddet, 130s, Vape9z, IFellMeLonely, Wr3xa, HamLegendenHit1, Hit1, AkselComeFromDK, TrixzzyD, KungFuPandA_FTW, ItzAkselYT, We4EvEr_Dino, PvPSkillzJustMe, Hit1_ _AkselPlaysMC_, birchley_gaming, akselgamer
  • Alder: 12 Bliver 13 den 30 Dec.
  • Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic? Ja, jeg kan godt sidde på TeamSpeak, og ja jeg har en Mic i mit Headset.
  • Hvor er du mest aktiv på Minelife? Souppvp og OpSkyblock
  • Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..? Jeg spiller lidt Skydespil fx: Call Of Duty, Csgo og lidt Fortnite.
  • Hvor meget tid har du til at være Hjælper? Om Weekenden kan jeg ca spille 7-8 Timer, om Hverdagen 3-5 timer ca.
  • Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor. Jeg har været bannet på Hypixel engang men det var for 2-3 år siden, Da jeg var lidt 'Nybegynder' og brugte lidt Cheats/Hacks.
  • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre? Så ville jeg spørger Personerne hvorfor de kalder mig en dårlig Staff, og hvis de så bliver ved får de også Mute ligesom deres Ven.
  • Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren Da jeg startede på Souppvp<3
  • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? Da jeg blev bannet fordi jeg nemt blev Sur "Dengang" Jeg bliver ikke så let sur og det vil jeg slet ikke blive hvis jeg bliver Staff.
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? Jeg går ikke til noget lige fortiden, så kan godt Spille lang tid og ugen.
  • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
    - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper. Jeg var Moderator, så jeg blev lidt bedre til at Bygge fordi jeg hjalp med at bygge Mappet. Jeg fik Bannet og Mutet en masse folk hvis de ikke fulgte Reglerne, Men der var self også søde Mennesker som der var Hyggelige at snakke med og bare Chatte med:). Jeg havde en masse gode Oplevelser derinde især da jeg fik at vide jeg skulle møde Ejeren af Serveren irl til GGFestival.
  • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? Jeg laver for det meste mine Lektier i Skolen, og ja self har jeg prøvet at der er gået lang tid selvom det føles som om 5-10 Minutters tid, Det prøver jeg ret tit når jeg Hygger mig på Souppvp eller OpSkyblock.
  • SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre? Jeg ville lige skrive til en Moderator eller Højreranket Staff og bede Ham/Hende tjekke Hackeren og så går jeg ind på TeamSpeak og får ham der bruger Soundboard til at lade vær, og hvis han ikke stopper så Skriver jeg til en Mod og siger til ham han lige skal sige/skrive til ham at han skal lade vær.
  • Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? Jeg har lavet en Vagt Ansøgning, men kan ikke helt huske Datoen.
  • Hvorfor skal vi vælge dig som staff? Fordi jeg har meget Erfaring med at være Staff. Og så kan jeg være Online om Natten, fordi nogen gange prøver jeg at jeg spiller mod en Cheater på Souppvp eller møder en der skriver Grimt og det kan godt være pænt Irriterende når der ingen staffs er online.
  • Andet vi skal vide Nej, tror jeg ikke

Sckaletz

Ejer
LAN
NPF2018
NPF2017
NPF2016
NPF2015
GGW21
DNP7
Afvist!

Beklager, men du er desværre ikke lige den hjælper, vi søger pt.

Status
Not open for further replies.