Hjælper Ansøgning - RasmusG8

Status
Not open for further replies.
  • Minecraft navn: RasmusG8
  • Fornavn: Rasmus
  • Tidligere Minecraft navne: Mit minecraft-navn har altid været RasmusG8
  • Alder: 14 bliver 15 den 26. juli
  • Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic? Lige nu har jeg ikke teamspeak men jeg kan sagtens få det hvis det er nødvendigt, og jeg har også en mic. Hvis det er så har jeg også skype og discord
  • Hvor er du mest aktiv på Minelife? Jeg er mest aktiv på Survival og skyblock
  • Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..? Jeg spiller kun på minelife når jeg er inde på minecraft, ellers spiller jeg ca. 1 time cs-go om ugen . Jeg er ca. inde på forummet en halv time om dagen.
  • Hvor meget tid har du til at være Hjælper? Ca. 2-3 timer om dagen.
  • Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor. Nej, det har jeg aldrig
  • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre? Jeg vil skrive til personen at det er sådan det er og at det er mig der bestemmer det og hvis han så bliver ved med at spamme mig og jeg har fortalt ham mange gange at han skal stoppe vil jeg skrive til ham at han skal kontakte en mod eller lignende eller skrive inde på forummet.
  • Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren. Jeg tror mit bedste øjeblik på minelife var dengang hvor jeg startede på minelife inde på survival hvad at der var en masse der tog godt imod mig, byggede et hus til mig og gav mig lidt penge sådan at jeg kunne få en god farm.
  • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? Der var en gang for ikke så lang tid siden hvor jeg kom ind på survival og så at alle spawners i min mob-farm var væk. Der skrev jeg med det samme til en mod og han fortalte bare at jeg skulle skrive en besked ine på forummet, og så blev det løst inden for 20 minutter. Det jeg lærte var at staff kan hjælpe med rigtig mange ting og hvis man ikke kan få løst sit problem hurtigt eller man har nogle store eller komplicerede spørgesmål så skal man altid bare skrie en besked inde på forummet.
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? Jeg går til svømning, spejder og så har jeg også et job i min fritid.
  • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring? Nej, jeg har aldrig prøvet at være staff før men jeg hjælper stadigvæk tit folk der har brug for hjælp
  • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? Ikke rigtigt. Jeg plejer at starte med at lave alle mine lektier og derefter hopper jeg ind på minelife.
  • SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre? Jeg ville først prøve at løse den førstes problem og hvis jeg ikke kan gøre det hurtigt så vil jeg skrive til have at han skal kontakte en anden staff eller at han skal skrive ind på forummet, derefter vil jeg så hjælpe den anden.
  • Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? Jeg har aldrig lavet en ansøgning inde på minelife før.
  • Hvorfor skal vi vælge dig som staff? Jeg synes i skal vælge mig som hjælper fordi at jeg er en person som elsker at hjælpe andre og så er jeg også altid i godt humør. Jeg er også altid klar på at hjælpe med alt mellem himmel og jord.
  • Spørgsmål Lige nu er jeg ultra, jeg vil gerne vide om jeg beholder alle de kommandoer som jeg kan som ultra hvis jeg bliver hjælper

Senest redigeret:
Afvist!

Din onlinetid er desværre lidt for lav, så jeg vil anbefale, at du ansøger igen, når du har fået opbygget noget mere tid på serveren.

Status
Not open for further replies.