Hjælper ansøgning - Poarad

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn: Poarad

Fornavn: Tobias

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): https://da.namemc.com/search?q=Poarad

Alder: 14

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Ja, jeg har en studiomikrofon og TeamSpeak. (Evt. Discord)

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Nprison, skyblock og creative

Hvilke typer spil spiller du?: Cs:go Fortnite, og Minecraft

Bruger du aktivt forumet?: Ja, det gøre jeg.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: 5 timer i hverdagene, og næsten hele dagen fredag og lørdag.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Ja, jeg var bannet på Hypixel, men jeg var ikke engang online, så det var lidt mærkeligt.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Det var meget sjovt da der var playerservere, der hyggede jeg meget med mine venner.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Jeg elsker at spille badminton og klaver.

Har du før været staff på en Minecraft server?: Ja, men det er på min vens server.

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Jeg har lavet en for 2 år siden.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: Fordi jeg er en god staff, og god til at tale med folk. Jeg har erfaring og er god til at se om folk hacker.
Andet vi skal vide?: Nej, det er der ikke.

ZoomDK

Administrator
Staff member
faf
Accepteret!

Du bedes møde på et af disse tidspunkter, på vores teamspeak (ts.minelife.dk):

- Lørdag klokken 20:00 (19/01/2019)
- Søndag klokken 20:00 (20/01/2019)

Her vil vi gå gennem hjælper jobbet, og du vil blive sat godt i gang.
Passer ingen af tidspunkterne, så skriv gerne til en admin in-game.

Velkommen til Team Minelife.

Status
Not open for further replies.