Hjælper Ansøgning på Minelife! :)

Status
Not open for further replies.
Hej staffs på Minelife!
Det jeg laver på Minelife serveren er primært og spille på Kreativ og Opprison, og en lille smule prison! :D Men nu kommer der lidt ting.

Dit minecraft navn: LilFlump er mit minecraft navn :)

Mit fornavn: Mit navn er Malthe.

Mine tidligere minecraft navne: MaltheGamer, ShippyIsBack, iGammelMand, ItzMalthe, zMalthe og mit minecraft navn er lige nu "LilFlump" Er en der skifter meget navn, men i kan bare sige hvis jeg skal stoppe :)

Min alder: Min alder er 11 år snart 12, håber det er nok til jer :)

Kan du sidde på ts? Og har du en mic: Ja, jeg kan sagtens sidde på Teamspeak, jeg har også en ordentlig mic.

Hvor er du mest aktiv: Jeg er mest aktiv på Kreativ og opprison, og nogen gange skyblock.

Hvilke typer spiller du? Bruger du aktivt forum? Jeg spiller for det meste Minecraft, Fortnite og Fifa 18, men mest Minecraft :) Ja, jeg er aktiv på forum. Jeg spiller meget på jeres minelife servere, spiller mest Opprison, kreativ, og det er vist det.

Hvor lang tid kan du være på: Jeg har okay langtid til at spille, ca. 3-5 timer om dagen på minelife, og i weekenden ca. 6 timer. Tror sikkert det er nok, fordi spiller og lidt på andre servere.

Har du nogensinde været banned på andre servere? Ja, men ikke fra minelife. Har været banned fra freakyville for hack, men hackede ikke. Jeg stod og pvpede og laggede lidt, og så bannede HackBusterDk mig :( Men er ikke blevet banned fra andre servere.

SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre? Først vil jeg fortælle dem hvad han havde gjort, hvis de ikke forstår hvad jeg mener, så vil jeg mute dem fordi de spammer mig. Og hvis de ikke stopper, så vil jeg kontakte en Mod+ så han kan tage sig af dem.

Fortæl om det bedste øjeblik på Minelife serveren: Det bedste øjeblik var nok, da jeg fik ranken Ultra, og da jeg kom i Prestige 25 på minelife serverens opprison :) Det var nok det bedste øjeblik.

Fortæl om en fejl du havde lavet på Minelife serveren: Tror ikke jeg har lavet nogen fejl som jeg kan huske, men har måske lavet en fejl, det var da der var en der hackede, også spurgte jeg om han måtte hjælpe mig med at få det. Så han hjalp mig, og det endte med at min computer blev hacket, og jeg lærte at man aldrig skal hacke.

Hvilke hobbyer har du uden for Minecraft? Jeg havde 2-3 hobbyer, den første var fodbold, men det må jeg ikke spille mere :( Min anden hobby var og samle sten (Det gør jeg stadig). Og den sidste hobby, det er og spille minecraft selvfølgelig :)

Har du nogen tidligere moderator / leder erfaring? Ja jeg har okay meget leder og moderator erfaring, jeg har fx. min egen server som jeg jo selvfølgelig ejer :)
Jeg har også meget moderator erfaring, for er moderator på nogen forskellige ip servere, er fx snart Admin på et netværk der kaldes "ZyroHub" og den er snart oppe, men ellers har jeg ikke så meget erfaring. Jeg spiller det meste rollen Moderator / Admin og Ejer, ellers spillere jeg ikke så mange andre roller. Mine oplevelser med de ranks jeg har været har været fantastisk, og jeg tror det kunne hjælpe med at blive ranken Hjælper på Minelife, jeg har også noget erfaring, som fx. At jeg lære mine commands hurtigt, og kan være hurtigt på tasterne, og kigger meget i chatten, og holder øje med spiller, og bare hygger mig på serveren :D

SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? Det scenarie er lidt bekendt, men det var ikke med minelife, der var det Freakyville, for der kunne jeg godt lide og spille på, og der var der ikke gået 2 timer, men 3 timer og 30 minutter, så kender godt det scenarie.

SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre? Det første jeg vil gøre er at sige til de 2 spillere som siger der er en mulig hacker er, at jeg først vil se om det faktisk er en hacker, og hvis det er så vil jeg direkte gå til en Mod+ der kan tage sig af hackeren, og ham der har soundboard, vil jeg gå op til ham og sige han skal tage det fra, og hvis han ikke gør det, så vil jeg give ham en lille pause og tænke over hvad han har gjort, og når han har fået pausen og joiner med soundboard igen, så vil jeg gå til en Mod+ som kan håndtere det, og muligvis få ham banned.

Har du lavet tidligere ansøgninger? Dato? Hvor mange? Jeg har lavet nogen tidligere ansøgninger, men ikke på minelife, har lavet en på Garzocraft som ikke er oppe mere pga. Grief, og mangel på spillere, kan ikke huske datoen, tror nok det er den 21. Juni 2017, det er nok datoen, ellers har jeg ikke lavet andre ansøgninger fordi jeg ikke har haft tid, for jeg skulle jo passe mine hobbyer, og min nabos hund og dit og dat.

Hvor skal vi vælge dig? Jeg synes i skal vælge mig fordi jeg kan håndtere at blive kaldt dårlig hjælper, og det er der måske nogen der ikke kan. Jeg kan være hurtigt på tasterne til at mute spillere, og jeg vil bruge min tid på Minelife og hjælpe serveren så godt jeg kan. Jeg kan også lære mine commands hurtigt, det tror jeg de fleste staffs på Minelife kan :) Jeg tror jeg ikke har så meget mere, jeg synes jeg har nok eksempler for at i skal vælge mig.

Andet i skal vide? Ja, der er lidt i skal vide, det første er at jeg meget skal til læge fordi der er et eller andet galt med min fod. Ved ikke om der er andet, jeg bruger meget at min tid på minecraft og Minelife, ellers er der ikke så meget andet i bør vide om mig :)

Det her var min ansøgning vedrørende Hjælper ranken, håber i kunne lide den.
I må meget gerne komme med feedback til hvad jeg kunne gøre bedre, kigger og min ansøgning igennem.
Jeg kan sagtens håndtere et nej, og jeg kan også håndtere at det kan tage en måned eller mere at jeg for svar! :D

- LilFlump

Senest redigeret:
Status
Not open for further replies.