Hjælper ansøgning - MrFogt

Status
Not open for further replies.
  • Minecraft navn: MrFogt
  • Fornavn: Oliver
  • Tidligere Minecraft navne: har ikke haft et andet navn.
  • Alder: 15

• Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?
  • Ja har på mit headset og så har jeg en røde mikrofon, og jeg har Teamspeak og Discord,skype osv. (bruge dog mest Discord som jeg er altid på)

• Hvor er du mest aktiv på Minelife?
  • Jeg er mest Aktiv på Kreativ, men spiller også på survial og nogle gange er jeg også på Skyblock men ikke så tit.

• Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..?
Jeg spiller nogle gange Fortnite (som alle gør) og nogle tilfældigt FPS Spil som er skydespil, men lige for tiden spiller jeg mest Minecraft efter jeg synes det er super hyggeligt.
Bruger du Forumet?
  • Ja jeg læser alle de nyheder som kommer ud og alt muligt andet.
Kan du godt lide at spille på vores servere?
  • Og Ja det kan jeg! Elsker jeres community og sidde at chatte med folk,det er super hyggeligt

• Hvor meget tid har du til at være Hjælper?
  • Jeg har en del timer til rådighed i hverdagen, jeg kommer hjem fra skole ca kl 15.30 hver dag så ca derfra kan jeg være på, og en anden ting er at jeg ikke går til nogen sport. I weekenderne kan jeg være på hele dagen hvis det skulle være det.

• Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor.
  • Nej har aldrig været bannet eller kicket

• SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre?
  • jeg vil starte med at sige til hans/hendes ven at den måde han/hun har opførte sig på er ikke respektable, hvis person fortsætter med at spamme vil jeg også mute den person for spam.

• Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren
  • Jeg har fået nogle af de bedste venner inde på serverne :D
  • Dengang vi ultra’s havde adgang til vores egen server
  • Har masser af gode minder

• Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?
  • Kan ikke komme i tanke om en fejl som jeg har begået, dog kan der være en, jeg nicke mig i en kort peridod MrFagot, fordi mange ikke kunne sige mit navn rigtig og så tænkte jeg det var sjovt at klade mig MrFagot i sted for MrFogt. Efter noget tid var det en staff som rename mig tilbage igen.

• Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?
  • har ikke en så kaldt hobby min eneste hobby er nok at spille Computer, så nej

• Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
  • nej ikke på den måde men har været Moderator på andre spil, så lidt erfaring har jeg men ikke på minecraft.

• SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt?
  • Indtil videre har det aldrig sket, efter jeg har noget som er kaldt lektiecafe i min skole, hvor jeg typisk kan nå at lave mine ting. (Men kan ikke love at det sker en dag, efter jeg skal op i 9 klasse.)

• SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre?
  • Først vil jeg mute person som bruger Soundboard efter jeg ved selv ved hvor irriterende det kan være(Jeg har to skærme så det tager under 2 minutter). Efter det vil jeg hjælpe de andre som har en mistanke om en muligvis hacker.

• Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?
  • Det har jeg nok gjort men det er lang tid siden tror jeg :p jeg kan simpelthen ikke huske det .

• Hvorfor skal vi vælge dig som staff?
  • I skal vælge mig, fordi jeg har altid ønsket at være staff og få nye synspunkter på serveren, jeg elsker at dele min viden om serveren til andre.

• Andet vi skal vide?
  • Jeg er ordblind så der kommer nok muligvis stave fejl så undskyld på forhånd, men har programmer som kan hjælpe mig.
  • Hvis i har flere spørgsmål så kan i add mig på Discord = Oliver/MrFogt#4140 eller sende en mail til Fogtoliver@gmail.com

Fortsæt en faktisk dag! :D

Senest redigeret:
Godkendt!

Mød venligst på Minelifes Teamspeak på et af nedenstående tidspunkter til en kort intro. Hvis du bliver forhindret i at møde, så kontakt venligst undertegnede herinde via en besked.

Mandag d. 25. juni kl. 16.30
Tirsdag d. 26 juni kl. 19.00

Mvh
Sckaletz

Status
Not open for further replies.