Hjælper Ansøgning Minelife

Status
Not open for further replies.
Mit Minecraft navn er: Sebojoy.

Mit fornavn er: Sebastian.

Jeg har ikke haft tidliger navne da jeg syntes at det her (Sebojoy) klingede godt.

Jeg er tolv år gammel men ret moden af min alder.

Jeg kan sagtens være til rådighed på teamspeak og min mikrofon er velfungerende.

Jeg er mest aktiv inde på Survival2 da den minder mest om en Factions (Som jeg i øvrigt glæder mig til kommer.)

Jeg spiller spil hvor man grinder rigtig meget såsom: Ark, Minecraft og The Forest.

Jeg er på forum sådan næsten hver dag for at holde mig selv opdateret omkring hvad der sker på serveren.

Jeg kan ligge cirka to timer om dagen til det hvis jeg trækker min fritidsaktivitet fra.

Jeg har faktisk været bannet her på grund af en fejltagelse men det rettede sig op. Det var en mod som havde troet jeg havde X-Ray på.

Et af mine bedste øjeblikke var da jeg først havde købt min VIP rank den gang den eksisterede og mig og min ven sad og hyggede os på skyblock.

Jeg går til spejder hver torsdag fra 18:00 til 20:00 og nogle gange er vi på spejder weekend.

Jeg har været staff på en lille minecraft server som blev lukket ned på grund af manglende spillere.

Jeg tror ikke jeg har lavet en ansøgning her til Minelife før men til Sterling Prison hvor jeg var staff før den blev lukket ned.

Jeg syntes at i skal vælge mig som staff fordi at jeg altid kommer på med et smil og er klar til at hjælpe folk på serveren hvis der er noget de har brug for. Jeg er også klar på at give mute til de som ikke fortjent at have evnen til kommunikere med chatten og hvis det nu er jeg ser en streng fejlovertrædelse så er jeg klar med /ban.

I skal vide at jeg har autisme og den slags jeg har hedder asbergers den gør ikke andet end at fremhæve de bedste dele af mig.

-Sebojoy/Sebastian en glad Minelife spiller.

Last edited:
Status
Not open for further replies.